Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-26, 16:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expean
Blir det nya avsnitt i höst??
Man hoppas ju på det
Citera
2018-02-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Vad gjorde fläskberget i studiosoffan?
Kan inte vara många som kryper på henne frivilligt, ännu färre som vill ta henne i skitan
(---)
Haha, såg precis reprisen på TV och var tvungen att kolla om någon kommenterat den blonda SSBBW'n. När hon berättade om sina erfarenheter fick jag en mental bild av henne liggande på mage, helnaken med brösten vällande åt alla håll och en missnöjd min i ansiktet, samtidigt som nån loserkille knullar henne i rumpan... humor!

Nu vet jag bara inte om jag ska gå och runka eller piska mig själv...
Citera
2018-02-20, 20:49
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Haha, såg precis reprisen på TV och var tvungen att kolla om någon kommenterat den blonda SSBBW'n. När hon berättade om sina erfarenheter fick jag en mental bild av henne liggande på mage, helnaken med brösten vällande åt alla håll och en missnöjd min i ansiktet, samtidigt som nån loserkille knullar henne i rumpan... humor!

Nu vet jag bara inte om jag ska gå och runka eller piska mig själv...

Det här verkar ju vara hysteriskt kul Har du någon länk till ovan nämnda avsnitt?
Citera
2018-02-20, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frimurare
Det här verkar ju vara hysteriskt kul Har du någon länk till ovan nämnda avsnitt?
Vet inte riktigt hur man länkar från DPlay-appen, men det var säsong 14 avsnitt 3. Viss varning utfärdas för runkar-kungen i början av avsnittet, som tagit onanin till helt nya höjder...
Citera
2018-02-20, 22:56
Bannlyst
Tål inte se den där halvbögen Martin Björck med sitt tjat om Trivago.
Citera
2018-03-07, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doejane
Kunde dom inte valt en programledare som inte blir generad av precis allt?

Vet detta är en gammal tråd, men måste bara hålla med. Är så fascinerad av att det kan göra ett program så oseriöst och de bara flamsar bort allt. Man kan tro hon är 12 år eller mindre ( inge illa menat till alla som är 12 =P ) för hon verkar ju inte ha nån koll på nått och är om allt " men vadååå gör ni det??!!".. Vore skönt att se ett seriöst program om sex istället för detta. Sen ställer hon frågor ibland och sen låter olle bli att svara åsså går hon vidare.. Moget.. verkligen.
Citera
2019-09-04, 23:11
Medlem
Elementarts avatar
Ser någon på kvällens program? Det fanns en rödhårig goth-tjej som var ganska söt, vad var det hon jobbade med? Jag hade inte ljudet på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in