Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-14, 08:42
  #649
Medlem
De enda gångerna pappa beklagade sig över att jag rökte och tog en föräldraroll i det avseendet var när hans egna cigg var slut. Då kom argument som "Du är alldeles för ung för att röka, som din pappa måste jag sätta ner foten här" Då skulle han ta mina. Då löste jag det genom att ge honom en cigg och säga att jag kunde handla ett paket åt honom om han gav mig pengar till två paket.

Jag kunde vänta ut hans teater, räkna med hans lathet att slippa gå till affären själv skulle kicka in och på så sätt röka gratis.
Citera
2019-09-14, 17:00
  #650
Medlem
Mulla Krekars avatar
Jag hade inrett ett laboratorium i vårt förråd i huset där vi bodde när jag var 13 år. Då började jag röka. Gömde ciggen i laboratoriet, ingen annan vågade pilla på mina kemikalier... Samtidigt kom jag på ett sätt att ta bort denatureringsmedlet från 70%-ig M-Sprit, tills utrustningen exploderande...

Sen hade jag ett kassaskrin som man kunde låsa, men min syster var så jävla nyfiken, så hon tog nyckeln o snokade i mitt skrin o retade mig eftersom jag även hade nakenbilder på tjejer där...

O så var hon på hela tiden på mig o min kompis o vi gömde oss för att tjuvröka. Sen visade det sig att hon själv tjuvrökte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback