Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-24, 15:11
  #75061
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Med tanke på hennes matvanor har hon förmodligen fått besvär med gallan. Lite titthålskirurgi och den är borta.

Svårigheten med en sån operation för henne är väl att hon sen ombeds att inte äta fet och/eller starkt kryddad mat. Själva ingreppet är inte hela världen.

Det kan säkert innebära ångest för hennes del att inte kunna vräka i sig vad fan som helst men det skulle vara nyttigt för henne att få råd av en dietist.

Fast hon kan ju ha råkat ut för några helt andra krämpor, vad vet jag, men oavsett varför hon nu är på sjukhus är jag övertygad om att det har att göra med hennes övervikt, kost och brist på motion

Ja, hon klarade ju inte av att äta små portioner heller, efter sin magsäcksförminskning...Men är det inte konstigt att så fort hon uttrycker att hon fått en chans till jobb så blir hon sjuk? Hennes problem är nog att hon inte vet hur man lever när allt går bra, hur man hanterar framgångar? Efter "Biggest loser" blev hon ju nästan aggressiv och var så föraktfull mot andra överviktiga. Men det var väl kanske drogrelaterat då hon i samma veva, förutom att blivit smal och brun, förutom aggressiv blev översexuell i sina uttalanden? Uch, hon var så elak mot "La Camilla" i det programmet, njöt verkligen av att försöka trycka ner någon som uppenbarligen redan mådde skit.
Citera
2024-04-24, 15:25
  #75062
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Det är fotoförbud på alla sjukhus!
Foto enbart sig själv var OK i alla fall för tre år sedan. Andra patienter och personal var förbjudet.
Citera
2024-04-24, 15:34
  #75063
Medlem
TPLs avatar
Förstår att det var svårt (även den här gången) att få dit ens en blå PVK på rultan. Hela handryggen ser uppblåst ut. 🫢 Ingen normalviktig har händer som ser ut så där.
Stackars personal.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-04-24, 16:37
  #75064
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Förstår att det var svårt (även den här gången) att få dit ens en blå PVK på rultan. Hela handryggen ser uppblåst ut. 🫢 Ingen normalviktig har händer som ser ut så där.
Stackars personal.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

Dom där benen är inte att leka med Herregud undrar vilket omfång vader och lår har? De är som timmerstockar
Citera
2024-04-25, 09:22
  #75065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Det är fotoförbud på alla sjukhus!
Nej
Citera
2024-04-25, 09:24
  #75066
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är väl det andra knäet som ska opereras? Har för mig att hon sa det redan när det första gjordes. Eller minns jag fel?
Nej hon sa nåt om det.
Men senast härom dagen höll hon enligt egen utsago på med rehabilitering av det första och det är väl tveksamt om de tar det andra innan det första har nåt sånär normal funktion igen.
Citera
2024-04-25, 09:47
  #75067
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nej
Jo
Citera
2024-04-25, 22:06
  #75068
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon berättade efter Biggest Loser att hon nu fått med sig verktyg för att i framtiden hålla vikten och att hon lurat sig själv i så många år innan. Hon mådde bättre än någonsin när hon vägde 56 kilo och Roberto sa att han fått en ny fru, sexlivet var på topp.

Verktygslådan verkar hon ha slängt direkt. Och nu får Roberto dras med den gamla frun igen under resten av hennes och hans liv.
Framtiden verkar vara ett återkommande tema.

Anna sitter hemma och samlar verktyg hon kommer använda i framtiden.
Självhjälpsvideor!
"Bry dig inte om vad andra säger! Fortsätt bara fokusera på dig själv och din familj, så kommer du nå lycka och framgång!"
Yes! Precis så ska jag göra. I framtiden. Det där citatet är ju värt att ladda upp på IG!

I Biggest Loser fick hon alltså verktygen för att fortsätta hålla vikten. I framtiden.

Finns det nåt gott i skafferiet idag?
Citera
2024-04-26, 11:25
  #75069
Medlem
TPLs avatar
Anna har spontanbokat en resa. Hemligt förstås.
13:10 från Arlanda, framme 17:45 14/5. Hemresa 9:00 och åter på Arlanda 11:40 21/5.
Hemligt, hemligt. 🤫
Citera
2024-04-26, 11:44
  #75070
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har spontanbokat en resa. Hemligt förstås.
13:10 från Arlanda, framme 17:45 14/5. Hemresa 9:00 och åter på Arlanda 11:40 21/5.
Hemligt, hemligt. 🤫

Oj oj oj! Tooket har hemligheter igen Lika patetisk som hon alltid varit När hon har noll-zero-nada att skriva om då drar hon till med
” hemligheterna ”
Citera
2024-04-26, 12:02
  #75071
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det är väl det andra knäet som ska opereras? Har för mig att hon sa det redan när det första gjordes. Eller minns jag fel?
Hon har bokat en resa redan 14-21/5 och hennes rehab efter första knäoperationen tog ju en evighet. Tror inte att eventuell andra knäoperation skulle gå så mycket snabbare att återhämta sig från. Så, nej - knä tror jag inte på den här gången.
Citera
2024-04-26, 12:09
  #75072
Medlem
regeringskiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har spontanbokat en resa. Hemligt förstås.
13:10 från Arlanda, framme 17:45 14/5. Hemresa 9:00 och åter på Arlanda 11:40 21/5.
Hemligt, hemligt. 🤫

Anna har bokat en lågpris-biljett till Istanbul med det turkiska Pegasus Airlines.
Inte särskilt spännande. Men billigt är det. Vilket kanske är bra, när Roberto är den som tvingas betala (mot sin vilja, antagligen).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback