2009-03-26, 16:16
Medlem
Eivors avatar
Fr ngon vecka sen brjade jag snacka med en brud jag tidigare haft kontakt med ver msn. Saken r den att hon verkar ha brjat med att kra webcam shower ver ntet. Jag blev sklart intresserad och fick ett friend-pass som tydligen ska ha obegrnsat med tid etc. Nr jag sen skulle regga mig stog det att dem behvde creditcard fr att kunna se om jag r myndig. Det lter som ngon klassisk typ av scam men jag hade aldrig lagt upp denna trd om jag inte varit fundersam...

jag citerar:

''We are Sorry, but we were unable to verify your Date of Birth
Please enter your Credit Card information as an alternative form of age verification.
(Your card will NOT be charged just validated)''.

Jag undrar sklart om hon glmt mig och skickar ut hennes vanliga spam eller om jag verkligen har ftt den hr speciella friends coden, (man gick in lngst ner p sidan istllet fr att regga sig som vanliga)

sidan r som sagt:
HTML-kod:
http://myhomecamnetwork.com/
Citera
2009-03-26, 16:19
Medlem
Ung_Fascists avatar
Prata med henne och frga? ven om hon insisterar s sg att du r skeptisk och be henne lta dej anvnda ett konto hon reggar.
Citera
2009-03-26, 16:20
Medlem
WordOfMouths avatar
Skaffa e-kort p din internetbank. Gr ett kortnummer med 10 spnn p och skicka det kortnumret. Vill dom scama dig s har du frlorat 10 spnn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in