Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2009-03-30, 21:35
Medlem
ett kadavers avatar
Skön seger!
2009-03-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Aikif har lite flyt med bedømningen idag, åtminstone det jag sett. Men det kanske jämnar ut sig.

Av det jag såg gav Sören Persson som vanligt fördelar för hemmalaget. Helt horribel slashing han tar ut för med fyra minuter kvar.

För övrigt var det lite småroliga resultat för fortsättningen. Lär bli en het match mellan Leksand och Aik i nästa omgång...
2009-03-30, 21:39
Medlem
Max Powers avatar
Skön och viktig seger av SSK, men det satt väldigt långt inne.
2009-03-30, 21:42
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halford
Av det jag såg gav Sören Persson som vanligt fördelar för hemmalaget. Helt horribel slashing han tar ut för med fyra minuter kvar.

För övrigt var det lite småroliga resultat för fortsättningen. Lär bli en het match mellan Leksand och Aik i nästa omgång...

Vilken slashing??
Helt klart ett dåligt domslut.
2009-03-30, 21:47
Medlem
perry2s avatar
Rögle var inte på tårna idag i första perioden.
Vi vinner mot Västerås Ungdom hemma
2009-03-30, 21:50
Medlem
Crazy JOs avatar
5 poäng ner till Råttorna och 6 pinnar till Rumpnissarna med 9 points att spela om...ser bra ut för SPORT !
2009-03-30, 21:50
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halford

Det blev lite roligt när Ishockeyføreningens hemmapublik skrålade "Domarjävel" rätt efter att Person inte tog ut en hemmaspelare som kastat klubban før att kramas*.

Kanske svårt att hålla ordning på alla olika regler før klubben man håller på, inte minst golfens är ju ganska komplicerade, så det är väl delvis en førmildrande faktor før det fåtaliga publiken.

*Just brottningssektionen är før øvrigt vilande. http://www.aik.se/aikindex.html?/his...brottning.html Tycker nog det finns potential nog i dagens ishockeyuppställning att øverväga en nystart.
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in