Satt redan nr jag sg programmet och bad en stilla bn om att en trd som denna skulle dyka upp. Bilder vore extremt uppskattat!
Det var ett evigt zappande mellan Diggilo och Fortet och fan vilka skitprogram man fr lida igenom men dom benen var inte att leka med i den kjolen. Om nu ngot s litet kan kallas fr kjol verhuvudtaget...Man drabbades ju av dreggelproblem nr man satt och kollade!
Vanlig porr finns ju precis verallt p ntet. Sjlv tycker jag det r fullkomligt ointressant att tipsa om bilder eller klipp p anonyma ststats-Greta. Lite egenproducerade kndisbilder eller klipp r mycket mer intressant. That's my opinion.
Jag gick igng p Sten&Stanley-snubbens boots. Utanp brallorna. Mnstrade.
Inte fr att jag r ngon stilguru men nn mtta fr det vl nd vara i rikstelevisionen!
Tnk p att det finns barn i publiken!
Jag gick igng p Sten&Stanley-snubbens boots. Utanp brallorna. Mnstrade.
Inte fr att jag r ngon stilguru men nn mtta fr det vl nd vara i rikstelevisionen!
Tnk p att det finns barn i publiken!
Hehe... reagerade p det dr ocks. Inte klokt egentligen vad man gr igenom fr att f se lite ben. Fortet r vl ett annat program jag inte skulle gnat ngon tid om det inte hade varit fr brudarna.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!