Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Sitter ju olika på alla bröst, finns ingen norm för hur en vårtgård ska sitta, börja fan inte klaga på henne nu för då blir jag förbannad och börjar tro att du är bög som klagar på alla snygga tjejer.
![EEK!](https://static.flashback.org/img/smilies2/w00t.gif)
Haha... är inte bög och, ja, hon är jävligt snygg. Men nämnda vårtgård ser skum ut och jag har därför ringat en tre alternativ till detta:
1. Den tafflige bröstdoktorn har lagt in silikon innanför vårtgårdarna, och där endast. Resultat: skumma proportioner.
2. Hennes klänning är av det tajtare slaget runt brösten, något som möjliggör bh-fritt. Resultat: bröst åtspända och lutandes mot armhålorna.
3. Hennes vårtgårdar är helt enkelt onormalt placerade. Resultat: nyfikenhet och förundran över detta.
Jag lutar åt alternativ 2. Vad anser Dr. De Large?
Citat:
Ursprungligen postat av Keve
Jag förstår fakstiskt överhuvudtaget inte hur ni karlar kan se på en dam på ett sådant objektfixerat sätt. För mig ter sig detta nåt så oerhört lättlurat, och som något som för er bakom ljuset. Visst är det fint med en kalasrumpa eller liknande, men desssa närmast tekniska beskrivningar på kroppsdelar är för mig mycket långsökt..
Zzz...