Citat:
Ursprungligen postat av Shut up donnie
Nu kanske jag svr i kyrkan (no pun intended) fr BM-fans, men r det inte troligt att mobbing och efterfljande, rtt s extremt, sjlvhat samt verklighetsflykt r det som skapar dessa rtt s extrema alter-egos som vi kan se hos t.ex. Ohlin?
Att fascinationen fr dden skulle komma som en blixt frn klar himmel efter ngon nra-dden-upplevelse tycker inte jag lter srskilt vertygande.
det du skriver skriver jag helt och hllet under p!
tror ju inte att euronymous mrdade dead, men euronymous var ju inte den bste vn heller kan jag tnka mig. han tyckte ju mest att det var coolt och bra pr fr bandet att dead dog. hller med hellhammer eller om det var necrobutcher som sa i nn intervju att nr varg mrdade euronymous s fick "euroboy" precis vad han frtjnade. han ska ju till och med uppmanat pelle flertal ggr att ta sitt eget liv.
jag tycker det r synd att det r s jvla piss-dlig kvalitet p alla live klipp med dead, man hade ju viljat se och hra s mycket mer. men men jag fr vl stta p mitt gamla vhs band med en mayhem spelning dr man skert kan skymta bandet i 3sek under hela spelningen haha
och ven om det finns vldigt mnga bra text-frfattare s kan jag inte annat n lska pelles texter. man kan lsa dom om och om igen.