Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-24, 20:49
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Tror inte man kan lita på Zero Punctuation eller "Yahtzee". Han verkar ju inte vara van vid spel eftersom han gnäller på det mesta.

Han är verkligen en helyllegamer. Själva gnället är ju det som är grejjen. Till skillnad från alla andra som lovprisar allt som är bra i ett spel, plus det dåliga, så kastar han skit på allt förutom det som faktiskt ÄR bra.

Kolla portalreviewn så märker du
Citera
2009-08-24, 20:53
Medlem
Gillade demon , och SP-spel till PC har jag slutat att köpa för längesen. Blir att besöka närmaste tracker när det är dags.
Citera
2009-08-24, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
Gillade demon , och SP-spel till PC har jag slutat att köpa för längesen. Blir att besöka närmaste tracker när det är dags.

Det har väl varit "dags" för länge sen?
Citera
2009-08-24, 22:30
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy_91
Det har väl varit "dags" för länge sen?

Nope, 4 dar kvar... Jävla bortskämda amerikaner!
Citat:
OFFICIAL BATMAN: ARKHAM ASYLUM RELEASE DATE ANNOUNCEMENT 29-05-2009
It is with great pleasure that batmanarkhamasylum.com can reveal 2009's mostly hotly anticipated game will be available in North America on August 25th and throughout Europe and beyond on August 28th!
Citera
2009-08-25, 01:01
Medlem
Paid in Fulls avatar
Finns regionsfri på torrentbytes
Citera
2009-08-25, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Nope, 4 dar kvar... Jävla bortskämda amerikaner!

Spelet kom ut för cirka 4 dagar sen till xbox 360, regionsfri release.

Spelat igenom ~25% av spelet, rätt skoj faktiskt. Gillar dock inte hela "stora-muterade-monster" stilen i batman, känns inte riktigt rätt. Sen så springer man runt med detectivemode på hela tiden, så man ser allt och alla, lite lamt.
Citera
2009-08-25, 07:28
Medlem
Farbror Fazers avatar
Ni tror ni har det dåligt med release 3 dagar efter USA, PC versionen skulle väl inte komma förrens om en månad eller hur det var?

*EDIT* Nu hittade jag en sida som sa 28e aug :O
Citera
2009-08-25, 12:29
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mormis
Spelet kom ut för cirka 4 dagar sen till xbox 360, regionsfri release.

Spelat igenom ~25% av spelet, rätt skoj faktiskt. Gillar dock inte hela "stora-muterade-monster" stilen i batman, känns inte riktigt rätt. Sen så springer man runt med detectivemode på hela tiden, så man ser allt och alla, lite lamt.

Ja, till 360 ja, men vem spelar på en sån när man har pc...
Fast just det här får jag säga att jag gärna spelat på en 360 om jag haft en, det enda är väl som vanligt att grafiken är lite nedskalad jämfört med pc, men kontrollen verkar klockren till detta.

Hmm...kanske dags att investera i en 360-kontroll till datorn?
Citera
2009-08-25, 16:55
Medlem
Big Bosss avatar
Fyfan på sista spelmomenten eller vad det ska vara. Sabbar tyvärr hela spelet för mig, äckligt jävla skit frustrerande
Citera
2009-08-25, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Fyfan på sista spelmomenten eller vad det ska vara. Sabbar tyvärr hela spelet för mig, äckligt jävla skit frustrerande

Spoiler för fan..
Citera
2009-08-25, 17:10
Medlem
Big Bosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Spoiler för fan..

Är väl ingen spoiler bara nämner att det är störande moment.
Citera
2009-08-25, 18:04
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Ja, till 360 ja, men vem spelar på en sån när man har pc...
Fast just det här får jag säga att jag gärna spelat på en 360 om jag haft en, det enda är väl som vanligt att grafiken är lite nedskalad jämfört med pc, men kontrollen verkar klockren till detta.

Hmm...kanske dags att investera i en 360-kontroll till datorn?

Är tveksam till att 360-kontrollen fungerar till PC-versionen av Batman: Arkham Asylum.

---

Nu ska jag bränna ut spelet! När jag kommer hem från träning ska det spelas Batman.

Det är 25 augusti idag och att spela tre dagar innan release är inte farligt. Hoppas jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in