• 2
  • 3
2009-04-19, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Important
En polare hamna i fylle slagsmål mot en bandidos supporter förra sommaren, vet inte om han faktiskt var med i gänget men hade en vest och skröt som fan i soffan hos den som hade festen. Vet iallafall att bandidos killen van slagsmålet men senare blev påhoppad av min polare och några fler någon månad senare sen har det inte hänt någonting.

Ska man tolka det du säger att "din polare och några fler" hoppade på snubben när han var själv?
Citera
2009-04-20, 16:52
Medlem
Blodstens avatar
Hur fan ska man veta. Finns ju 10000 faktorer som spelar roll. Löjlig tråd.
Citera
2009-04-20, 23:26
Medlem
isons_tänders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalinist
Red and white kasta ju in en granat hos nån mussla i nkpg... Ett exempel.
Musslan hade skändat RW snubbens grej, genom att slita av honom kepan. Tycker det var helt rätt av RW snubben... Skulle nog handlat liknande om jag var med i ett gäng och nån mussla lekte allan.

"ok"... vet du ens vem det va som kasta den? ne antog det.. känner du han? ne antog det..
Citera
2009-04-23, 16:41
Medlem
En vän till mig var tidigare medlem i ett av de nämnda gängen och han berättade en historia om hur han och några medlemmar på besök i huvudstaden hade hamnat i fylleslagsmål med några vanliga lokal grabbar i en förort till Stockholm.

Men det blev ingen uppföljning i efterhand på det från hans gäng.

Det är nog väldigt olika vem den du börjar bråka med är som person.
Citera
2009-04-23, 17:26
Medlem
Xayas avatar
Gängmedlemmar går väll med i gäng just för att de inte kan slåss själva, utan behöver backup av 10 andra, detta gäller självklart inte för alla, men för de flesta unga i förorterna verkar det vara så
Citera
2009-04-23, 17:29
Medlem
Nystarts avatar
Det är ju inte ofta man vet vem man slåss med i ett fylleslagsmål, men hade man fått smäll och man vet va den andra bor så hade jag lätt åkt dit i nykterttillstånd. Så varför skulle inte en gängmedlem göra det?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in