Svara
  • 2
  • 3
2009-04-16, 21:45
Medlem
Clumzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Jag mste vara jvligt lttpverkad. Riktigt, riktigt jobbigt nr man rker med inrkta personer. Dom langar i en 1:a i en joint och tycker att det r aldeles lagomt att dela p. Brukar oftast resulterar i att jag mr hemskt dligt och bara vill bli 'nykter' igen.

Antingen r du riktigt knslig som du sa eller s r grejerna du rker mycket bttre n mitt. Rkte hasch fr frsta gngen fr ca 2 mnder sen. Delade en 1a med en polare. Nu nr jag rker ensam (vilket inte hnder ofta) s blir det minst en 0,5a fr att jag ska f in det dr ruset man vill ha.

Hur som helst har jag aldrig haft starka cev's men mycket ljud hr jag runt om kring, vissa ljudkllor frstrks ibland rejlt.
Citera
2009-04-17, 00:05
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clumzy
Antingen r du riktigt knslig som du sa eller s r grejerna du rker mycket bttre n mitt. Rkte hasch fr frsta gngen fr ca 2 mnder sen. Delade en 1a med en polare. Nu nr jag rker ensam (vilket inte hnder ofta) s blir det minst en 0,5a fr att jag ska f in det dr ruset man vill ha.

Hur som helst har jag aldrig haft starka cev's men mycket ljud hr jag runt om kring, vissa ljudkllor frstrks ibland rejlt.

En nollfemma i varje holk? Antingen r det dynga du rker eller s har du alltid blivit blst och ditt gonmtt r totalt fel.
Jag kanske lgger p 0,2g per skalle och d rker jag 24/7 och gjorde min debut 96-97 ngongng.
Citera
2009-04-17, 15:37
Medlem
Smnparlays r ett stadie dr man r i ett uppvaket tillstnd men hjrnan nd inte fattat att den ska vakna fullt ut. D kan drmmar utspela sig som hallucinationer. Ett vanligt frekommande exempel som jag sjlv varit med om p Tramadol, dr jag knt mig fullt vaken och sltittat p TV s har det helt pltsligt brakat till bakom mig och jag har kastat mig upp bara fr att inse att det inte var ngot. Sen fortsatte det knastra och ha sig nr jag la mig ned igen och tittade men jag insg att det bara var trammet som spkade och det frsvann nr ruset lagt sig. P kodein har jag sett ansikten och grejer bakom stngda gonlock.

Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Jag knde mig helt klart vaken nr det hnde. Och s verkliga ljud har jag nog aldrig hrt i smnen frut. Och knde verkligen farten i hela kroppen. Vet dock inte vad en smnparalys r
Citera
2009-04-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Smnparlays r ett stadie dr man r i ett uppvaket tillstnd men hjrnan nd inte fattat att den ska vakna fullt ut. D kan drmmar utspela sig som hallucinationer. Ett vanligt frekommande exempel som jag sjlv varit med om p Tramadol, dr jag knt mig fullt vaken och sltittat p TV s har det helt pltsligt brakat till bakom mig och jag har kastat mig upp bara fr att inse att det inte var ngot. Sen fortsatte det knastra och ha sig nr jag la mig ned igen och tittade men jag insg att det bara var trammet som spkade och det frsvann nr ruset lagt sig. P kodein har jag sett ansikten och grejer bakom stngda gonlock.
Jas jas. Men d kanske det va det. Men nd det var THC som var anledningen till att det skedde. Men det dr billjudet vad otroligt verkligt, vldigt tydligt och kraftfullt. Riktigt skrmmande
Citera
2009-04-21, 14:02
Medlem
Underdarks avatar
Jag brukar ocks f CVs nr jag rker men vid riktigt stora mngder ven OVs.
En gng hade en polare(som becknar en hel del) bjudit med mig och tv polare fr att rka, vi rkte sjukt mycket ca 15 G p ngra timmar och d sg det ut som parken vi satt i var en enorm helikopterplattform
Citera
2011-04-25, 15:13
Medlem
Ska bli sknt att skriv av sig, har sedan tidigare provat svamp och CB. Igr hnde det sjukaste, r ganska medveten om mig sjlv och funderar vldigt mycket p vad jag gr. Ganska tankespridd om man sger s..

Har sedan tidigare frskt att testa "lucid dreaming" opverkad men utan riktiga resultat (har inte vgat riktigt). MEN.

Igr var jag trtt och hungrig, klockan var vl 2(natt) och jag hade inte rkt sen i gr. Efter 2 stadiga hinkar grs/hasch (cocktail!) frn chris s la jag mig i soffan och blundade. pulsen steg extremt (tobak antar jag) och jag hade CEV nr jag blundade. Tydliga fraktaler och mnster, dessa har jag ftt innan p grs men mycket svaga och knappt mrkbara. ven fast det var ett r sedan min svamp-tripp s knner jag igen vissa mnster som spelas upp i mitt huvvud, mina tankar r helt t helvete, funderar p varfr jag funderar p det jag gr och analyserar allt som hnder runt om kring. Till slut blir det fr mycket och jag ppnar gonen gradvis, jag antar att jag i detta lget sover och frsker att hlla mig kvar i smn lget genom att inte rra mig. ppnar bara gonen, vldigt tungt och anstrngande psykiskt knns som man sprngen en barrir typ.

Alla fraktaler/mnster ligger nu som ett tunnt lager p verkligheten, tnk dig ett 5-10% transparant skikt mnster. Jag knner mig upplyst/rdd fr att jag har "lst det" och vill bara vakna/bli nykter. Inbillade mig att jag lst alla sociala regler eller ngot t det hllet.

Mnsterna rr sig inte utan r tex. ddskalle-grottor p mina byxor, ansikten p tcket som jag ser med 100% ppna gon, kan fantisera fram vad jag vill, svrt att hitta en punkt utan mnster som man kan vila gonen p.

Mitt hgerga gr jvligt ont och drar sig mot mitten, allts jag tvingas skela och det hjlper inte att blunda. Funderar p om jag ska lgga mig eller vakna, brjar rra p kroppen och sakta men skert s blir jag normalare och normalare..

Ser mitt psyke som starkt och svamp knner jag mig hemma hos men CB.. Blir bara joints i fortsttningen
Citera
2011-04-25, 16:21
Medlem
Har haft uppehll frn mitt rkande i ca: 6 mnader tills denna veckan. Har rkt grs som fan, och ftt sjuka CEV's varje gng. Aldrig upplevt liknande dom innan jag "slutade" ! S frmodligen r det riktigt bra
Citera
2011-04-25, 16:47
Medlem
Fr CEVs 90% av gngerna jag rker(ven mindre doser)
r oftasts spiraler och andra mnster som konstant ndras och rr p sig, de r tydliga men svaga i frg.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in