Ska bli sknt att skriv av sig, har sedan tidigare provat svamp och CB. Igr hnde det sjukaste, r ganska medveten om mig sjlv och funderar vldigt mycket p vad jag gr. Ganska tankespridd om man sger s..
Har sedan tidigare frskt att testa "lucid dreaming" opverkad men utan riktiga resultat (har inte vgat riktigt). MEN.
Igr var jag trtt och hungrig, klockan var vl 2(natt) och jag hade inte rkt sen i gr. Efter 2 stadiga hinkar grs/hasch (cocktail!) frn chris s la jag mig i soffan och blundade. pulsen steg extremt (tobak antar jag) och jag hade CEV nr jag blundade. Tydliga fraktaler och mnster, dessa har jag ftt innan p grs men mycket svaga och knappt mrkbara. ven fast det var ett r sedan min svamp-tripp s knner jag igen vissa mnster som spelas upp i mitt huvvud, mina tankar r helt t helvete, funderar p varfr jag funderar p det jag gr och analyserar allt som hnder runt om kring. Till slut blir det fr mycket och jag ppnar gonen gradvis, jag antar att jag i detta lget sover och frsker att hlla mig kvar i smn lget genom att inte rra mig. ppnar bara gonen, vldigt tungt och anstrngande psykiskt knns som man sprngen en barrir typ.
Alla fraktaler/mnster ligger nu som ett tunnt lager p verkligheten, tnk dig ett 5-10% transparant skikt mnster. Jag knner mig upplyst/rdd fr att jag har "lst det" och vill bara vakna/bli nykter. Inbillade mig att jag lst alla sociala regler eller ngot t det hllet.
Mnsterna rr sig inte utan r tex. ddskalle-grottor p mina byxor, ansikten p tcket som jag ser med 100% ppna gon, kan fantisera fram vad jag vill, svrt att hitta en punkt utan mnster som man kan vila gonen p.
Mitt hgerga gr jvligt ont och drar sig mot mitten, allts jag tvingas skela och det hjlper inte att blunda. Funderar p om jag ska lgga mig eller vakna, brjar rra p kroppen och sakta men skert s blir jag normalare och normalare..
Ser mitt psyke som starkt och svamp knner jag mig hemma hos men CB.. Blir bara joints i fortsttningen