2003-10-21, 00:57
Medlem
molles avatar
Har frskt hitta Timeout p tv4s hemsida, men utan framgng.
Finner henne ganska tilldragande, om hon bara kunde hlla kft.
Citera
2003-10-21, 06:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av molle
Har frskt hitta Timeout p tv4s hemsida, men utan framgng.
Finner henne ganska tilldragande, om hon bara kunde hlla kft.

Du menar Annika Andersson som har varit i flje med Stefan & Krister i ganska mnga r nu. Hon har spelat en hel drs folklustspel med nmnda ensemble och ven gjort TV-produktioner som Full Frys (dr hon spelade Stures flickvn) och Jkelskap-serien (Brllop och jkelskap m.fl. som snts p TV4.) Dr spelade hon hembitrdet Rakel.

Jag tycker att hon r en frjvla bra komiker. Mycket skicklig. Hon verkar alltid s frvirrad p ngot stt nr hon klmmer ur sig en ordvrngning. Mycket underhllande. Jag har fr mig att hon r frn Varberg eller Falkenberg. Skulle jag satsa pengar s skulle jag tippat Falkenberg.

Jag ansg nr Time-Out brjade att Robert Gustafsson regerade och att denne Annika lg strax under kvalitetsmssigt men det vette sjutton om jag inte mste revidera det omdmet nu. Annika hller en jmn och bra klass medan Robban bara verkar kra gammalt material. Han vnder och vrider p gamla karaktrer s att de passar in i det program han fr tillfllet gstar, men i grund och botten har man hrt det frut...

Helt klart mer Annika Andersson. Hon r skoj...

// Roger P.
Citera
2003-10-21, 08:08
Medlem
unikums avatar
Ja hon r helt klart trevlig att kolla p. Hade inte haft nt emot att se henne i milf..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in