2009-04-26, 14:16
Medlem
Japp som rubriken sger vet ni om det finns innebandy firmor?.
Menar fotboll, hockey, bandy har ju!.. s vill veta om det finns fr innebandy ocks!
Citera
2009-04-26, 14:32
Medlem
Westridges avatar
Hur hade du tnkt att de skulle se ut till den fjollsporten. Massor av trdsmala bgar som bitchslappar varandra
Citera
2009-04-26, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westridge
Hur hade du tnkt att de skulle se ut till den fjollsporten. Massor av trdsmala bgar som bitchslappar varandra

Ja jag vettifan, hade bara varit roligt att veta om det fanns, hrde hromdagen nmligen att det skulle finnas. Att det kan ha varit s att Fotbollshuliganer kanske supportrar sin lokala innebandy klubb.. Festligt iaf.. Vld frgyller vran vardag!
Citera
2009-04-26, 16:08
Medlem
WordOfMouths avatar
Citat:

Jo fr firmorna r ju knda fr att innehlla vltrnade hockeystjrtar och brunbrnda gelfjollor med rakade ben?

Eller s r det bara dom idrottsligt misslyckade, socialt missanpassade och oftast ocks lnnfeta som gr med i firmorna.
Citera
2009-05-04, 17:21
Medlem
Citat:

Hahahaha rets citat
Citera
2009-05-04, 20:30
Medlem
Axells avatar
Haha! Att innebandy lagen skulle ha firmor r lika troligt som om att jag skulle bli kr i en muslim. Haha!
Citera
2009-05-19, 13:24
Medlem
TheRotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Haha! Att innebandy lagen skulle ha firmor r lika troligt som om att jag skulle bli kr i en muslim. Haha!
Du r ju inte ens fyndig. Tror inte firmor inom innebandyn frekommer alls. Det r inte heller ngot att strva efter heller tycker jag. Men jag tror det kan dyka upp i framtiden. En liten hla som inte har ngot annat "storlag" n det lokala innebandylaget. Dessa ungdomar som slss behver ju alltid ngot att slss fr, det spelar ju inte direkt ngot roll vad. Vilka idioter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in