2003-10-30, 10:03
Citat:
Ursprungligen postat av Darkness
Nej detta blev en pongls diskusion. Det finns inte en chans att ngon av oss kan vertyga varrandra om att den andre har fel utan att g igen klippen. Jag tror av flera anledningar att det r kta. Dock s tvivlar jag p att alla klippen r det d jag upptckt misstag. Men vissa av klippen innehller fruktansvrt vertygande skdespel om det vore fejk. Jag hller med om att bangbus och dyl r fejk men det r ett koncept som oftast r omjligt att genomfra p riktigt, vilket streetblowjobs-konceptet absolut inte r, i USA.
Svida det inte handlar om personer helt utan sjlvbevarelsedrift tror jag det r svrt att hitta personer som r villiga att ha oskyddat sex med oknda mnniskor, med tanke p AIDS. Drfr krvs det alltid ett frskt AIDS-test innan ngon form av porr spelas in i amerikat, och det i sig borde vertyga vem som helst att det inte r kta.
Efter Traci Lords r ocks alla (de flesta iaf) som gr porrfilm mycket noga med att de medverkande kan visa upp tv olika identitetshandlingar som visar att de r tillrckligt gamla.
Sen krvs det ju ett "release"-dokument dr den medverkande gr med p att det inspelade materialet anvnds offentligt, och med tanke p den genomsnittlige amerikanens prydhet r det osannolikt att s mnga tjejer i efterhand skulle g med p att deras sexuella beteende visas.
S det verkar inte srskilt spontant att frst begra ett AIDS-test, och sen ven dubbla ID-handlingar och dessutom en release-form. N, det r helt skert uppgjort p frhand. Tnk p Ockhams rakblad: Krngla inte till saker i ondan. Om det finns tv olika frklaringar till ett problem r det oftast den enklare som r sann.
Det r fantasier som sljs, inte verklighet. De flesta som ser p dessa filmer vet att det inte r p riktigt, men lter sig luras. Varfr tror du att Buttman och Seymore Butts m.fl. blivit s populra? De skapar en tillrckligt bra illusion fr att man fr ett tag ska kunna lta sig luras, ven om man vet att alla r inhyrda och fr prjs.
--
Och en kommentar om skdespel: Det r mycket svrare att verka vertygande nr man ska sga repliker som skrivits av ngon annan, s att jmfra skdespelarprestationer mellan de hr och "vanliga" porrfilmer r ganska meningslst.