• 2
  • 3
2003-10-30, 10:03
Medlem
Darnees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkness
Nej detta blev en pongls diskusion. Det finns inte en chans att ngon av oss kan vertyga varrandra om att den andre har fel utan att g igen klippen. Jag tror av flera anledningar att det r kta. Dock s tvivlar jag p att alla klippen r det d jag upptckt misstag. Men vissa av klippen innehller fruktansvrt vertygande skdespel om det vore fejk. Jag hller med om att bangbus och dyl r fejk men det r ett koncept som oftast r omjligt att genomfra p riktigt, vilket streetblowjobs-konceptet absolut inte r, i USA.

Svida det inte handlar om personer helt utan sjlvbevarelsedrift tror jag det r svrt att hitta personer som r villiga att ha oskyddat sex med oknda mnniskor, med tanke p AIDS. Drfr krvs det alltid ett frskt AIDS-test innan ngon form av porr spelas in i amerikat, och det i sig borde vertyga vem som helst att det inte r kta.

Efter Traci Lords r ocks alla (de flesta iaf) som gr porrfilm mycket noga med att de medverkande kan visa upp tv olika identitetshandlingar som visar att de r tillrckligt gamla.

Sen krvs det ju ett "release"-dokument dr den medverkande gr med p att det inspelade materialet anvnds offentligt, och med tanke p den genomsnittlige amerikanens prydhet r det osannolikt att s mnga tjejer i efterhand skulle g med p att deras sexuella beteende visas.

S det verkar inte srskilt spontant att frst begra ett AIDS-test, och sen ven dubbla ID-handlingar och dessutom en release-form. N, det r helt skert uppgjort p frhand. Tnk p Ockhams rakblad: Krngla inte till saker i ondan. Om det finns tv olika frklaringar till ett problem r det oftast den enklare som r sann.

Det r fantasier som sljs, inte verklighet. De flesta som ser p dessa filmer vet att det inte r p riktigt, men lter sig luras. Varfr tror du att Buttman och Seymore Butts m.fl. blivit s populra? De skapar en tillrckligt bra illusion fr att man fr ett tag ska kunna lta sig luras, ven om man vet att alla r inhyrda och fr prjs.

--

Och en kommentar om skdespel: Det r mycket svrare att verka vertygande nr man ska sga repliker som skrivits av ngon annan, s att jmfra skdespelarprestationer mellan de hr och "vanliga" porrfilmer r ganska meningslst.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in