Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2009-10-13, 14:32
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linksbb
det går inte, du är inte insatt i det här, nvidia har speciella 3d glasögon för sånt här, skärmen måste också kunna klara av 100hzh.

Jag kanske inte är speciellt insatt själv men eftersom videoglasögon.se säljer en kabel för det ändamålet tror jag att det är möjligt. Litar mer på dom än dig
Citera
2009-10-29, 15:01
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnWest
Jag kanske inte är speciellt insatt själv men eftersom videoglasögon.se säljer en kabel för det ändamålet tror jag att det är möjligt. Litar mer på dom än dig
Å-nej försök inte, de har inte någon sådan kabel för det ändamålet, jag har mailat dom och de vet ingenting, annars hade det framkommit på hemsidan om det gick att koppla in på datorn med respektive grafikkort eller skärm. De har aldrig gjort några sådan tester.

Citera
2011-04-01, 00:27
  #39
Medlem
Vet ni om någon kedja säljer videoglasögon som man kan prova? Sökte hos Elgiganten, Siba, Expert och Onoff utan resultat...
Citera
2011-04-29, 18:58
  #40
Medlem
akaHumans avatar
SATAN VAD JAG VILL HA!!!

Men svårt att välja rätt... och dom är rätt dyra.

Men tänk er, sitta på balkongen på sommaren och spela XB360, bara ta med kontrollen ut och koppla in. Fy satan vad gött. ToT

Kanske 2013/14 kan jag göra det.
Citera
2011-07-19, 16:21
  #41
Medlem
Någon som vet nåt nytt angående videoglasögon?
Citera
2014-04-08, 20:57
  #42
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machiavelli1337
Någon som vet nåt nytt angående videoglasögon?
Lyfter gammal tråd. Såg dessa, är det något att ha? Hur funkar de rent praktiskt? http://www.zale.se/webshop/product/videoglasogon-72/
Citera
2014-11-20, 13:58
  #43
Medlem
Övrig hemelektronik --> TV-, bild- och mediautrustning
/Moderator
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback