Detta hr faktiskt hit fr jag ska givetvis frska lgga in bilder hr frn masterplan mm. Skulle bli glad om nn kan hjlpa mig med denna frga, jag har frskt gra captures p filmer med hjlp av snagit. Det gr perfekt att gra p skrivbord mm men nr jag ska ta en bild av filmen som r i mediaspelaren blir det bara svart, mediaspelaren kommer med men ingen bild. Ngon som kan hjlpa mig med detta?? har ven testat med powerdvd.
Det gr perfekt att gra p skrivbord mm men nr jag ska ta en bild av filmen som r i mediaspelaren blir det bara svart, mediaspelaren kommer med men ingen bild. Ngon som kan hjlpa mig med detta?? har ven testat med powerdvd.
Har du frskt flera gnger? Jag fr ofta gra det 2-3 gnger innan det funkar.
Mediaspelaren lgger sannolikt videon i nt som kallas fr overlay-lge, och d blir det skumt nr man frsker gra en capture. Det enklaste sttet att komma runt r att stlla in s att det ppnar en ny spelare fr varje fil. Sen ppnar du en videofil, vilken som helst, stoppar den och minimerar fnstret. Nr du sen ppnar en ny mediaspelare r det inga problem att kra capture, eftersom bara ett program i taget kan anvnda sig av detta overlay.
Om du vill gra en capture frn skrmen fron ett visst stlle Exempel Fyrkantig ruta p specifikt stlle s kan du anvnda ett program som heter PrintKey http://www.webtree.ca/newlife/printkey_info.htm
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!