• 6
  • 7
2018-01-03, 18:44
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Under Hem, bostad & familj finns underforumet husdjur. Jag funderar på om husdjur kan ha flera olika underforum, då det är en rätt stor skillnad på en häst och en akvariefisk. Jag tror väldigt få är kunniga eller heller intresserade av alla tvper av husdjur. T.ex. olika underforum för häst, hund, katt, gnagare, akvarium, fåglar och övriga djur. Räknas t.ex. boskapsdjur in i husdjur? Då kanske även det ska ha ett underforum?

Från FAQ:

Citat:
Q: Jag tycker det saknas ett del- eller underforum. Hur gör jag för att ni ska starta nytt del/underforum?
A: Kolla först i 'Sammanställning av alla föreslagna nya forum och underforum'. Finns förslaget redan med så fortsätt argumentera i en befintlig tråd. Om inte så är det bara att starta en ny tråd där förslaget presenteras. Tumregeln för att ett nytt forum ska övervägas är att man kan presentera 30 befintliga och hyfsat aktuella trådar som kan platsa där.

Vilka trådar avser du?
2018-01-03, 19:49
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Från FAQ:

Vilka trådar avser du?

Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det kommer lite då och då upp förslag på nya forum och underforum som användarna saknar så jag tänkte göra en sammanställning utav de förslag vi fått in genom åren. Saknas något eller ett nytt förslag dyker upp så skriv ett inlägg i tråden så uppdaterar jag listan och plockar sen bort inlägget.

Citatet ovan från första inlägget i denna tråd. Se fetingen av mig gjord. Efter fetingen följer en lång lista. Då en uppdelning i olika underforum för olika typer av husdjur ej fanns med på listan så föreslog jag det.

Vad exakt som krävs för att klassas som "hyfsat aktuella trådar" vet jag ej, men för hundar liksom för katter finns det vardera 30 st trådar som det skrivits i under den senaste månaden, en och en halv månaden. Det borde väl räcka för att klassas som hyfsat aktuella trådar? För andra husdjur behöver man gå lite längre tillbaka för att samla ihop 30 st.

Jag är lite osäker, men jag hoppas jag förstod din fråga rätt?
2018-01-03, 19:54
Medlem
najass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Citatet ovan från första inlägget i denna tråd. Se fetingen av mig gjord. Efter fetingen följer en lång lista. Då en uppdelning i olika underforum för olika typer av husdjur ej fanns med på listan så föreslog jag det.

Vad exakt som krävs för att klassas som "hyfsat aktuella trådar" vet jag ej, men för hundar liksom för katter finns det vardera 30 st trådar som det skrivits i under den senaste månaden, en och en halv månaden. Det borde väl räcka för att klassas som hyfsat aktuella trådar? För andra husdjur behöver man gå lite längre tillbaka för att samla ihop 30 st.

Jag är lite osäker, men jag hoppas jag förstod din fråga rätt?

Den här tråden har inte uppdaterats på 7-8 år och fyller inte längre någon funktion. Posta istället förslaget som en egen tråd direkt i (FB) Forumförslag så diskuteras den där (det är alltså där man ska ställa sina förslag).

30 trådar där det postats något inlägg åtminstone den senaste veckan brukar vi ha som praxis för att börja fundera på att skapa nya underforum.

Tråd låst

/mod
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in