Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-05-23, 02:41
  #25
Medlem
distanss avatar
Kalla mig party pooper, men jag hade lämnat tillbaka flaskan och tagit dom 500 kr som det är i pant på den (varierar ju lite beroende på vilken storlek, men gissningsvis).

Sen har du 500 bagare att handla vettiga kemikalier för, mellisar eller jävligt många vingummi
Citera
2009-05-23, 15:52
  #26
Medlem
ksms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigIvar
Inte som stubin dummhuvud ! Som jag skrev i mitt inlägg apliceras blosset i änden på en pinne för att få lite distans till gaspåsen. Sålänge man inte har huvudet över påsen så är det idiotsäkert. Är man en safetyjunkie kan man se till att ha flamsäkra kläder.


Ojsan, det hade visst blivit en öl för mycket igår. ber om ursäkt för mitt tidigare påhopp
Citera
2009-05-23, 17:11
  #27
Medlem
Enzymes avatar
Så jävla svårt kan det väl inte va bara en riktig brasa av ved och så placeras tuben i mitten!
Har gjort det med en liten tub och det tog ca 20 min så för en stor krävs nog mycket mer ved och tålamod. Tänk på att göra experimentet där ingen kan komma till skada och där ni kan ta skydd själva.

Resultatet blev ball eldklot + svampmoln
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback