• 1
  • 2
2003-11-01, 01:53
Medlem
Kashmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask
Mycket bra skrivet Caine. Alltid kul med intessant lsning.

Och Kashmir, vad r sk snuff? Jag kan kalla Bjrnes Magasin fr snuff om jag vill men det betyder knappast att det helt pltsligt skulle frvandlas till snuff fr det.

Var det s otydligt? Hmm kanske det var. "Med s k snuff" menar jag "vad som brukar benmnas som snuff". En sdan mening r tydligare.
Citera
2003-11-01, 02:02
Medlem
Milkfed 2s avatar
Var det inte pundaren Charlie Sheen som fick ett frispel nr han sg frsta "Guinea Pig" filmen p en fest och i tron att det var "snuff" ringde polisen?
En internationell klappjakt sattes igng och dom begvade filmstudenterna i Japan fick vl frklara sig i domstol om jag inte minns fel.
Citera
2003-11-01, 02:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Milkfed 2
Var det inte pundaren Charlie Sheen som fick ett frispel nr han sg frsta "Guinea Pig" filmen p en fest och i tron att det var "snuff" ringde polisen?
En internationell klappjakt sattes igng och dom begvade filmstudenterna i Japan fick vl frklara sig i domstol om jag inte minns fel.

Nstan rtt. Det var den andra filmen, "Flowers of Flesh and Blood" (eller "Flower of Bloody Flesh" om man skall direktverstta), som han sg. Och det r inga filmstudenter som gjort den, utan den talangfulle manga-artisten Hidesho Hino.
Citera
2003-11-01, 02:32
Bannlyst
Jag blev lite konfunderad fr ett tag sedan. Man har i mnga rs tid hrt historien om Charlie och Flower of Flesh and Blood och dessutom ftt den bekrftad frn vldigt skra kllor s jag har tagit fr givet att historien r sann.

I somras kpte jag ett ex av den brittiska tidningen Bizzare som innehll en intervju med Hidesho Hino. I den intervjun sger Hidesho att hela historien bara r ett rykte och att det aldrig hnde ver huvudtaget. Nu verkar Bizzare inte vara den mest plitliga kllan hr i vrlden men man tycker att regissren sjlv borde veta bst s jag vet inte riktigt hur jag ska frhlla mig till det hela.
Citera
2003-11-01, 13:01
Medlem
lskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jag skrev om detta fr ganska lnge sedan i den hr trden --> http://www2.flashback.info/scandinav...ht=snuff+mondo
Tack! mkt intressant lsning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in