• 2
  • 3
2009-05-11, 21:54
Medlem
Spks avatar
Jag litar p henne.

Det faktum att hon inte flg i taket ver din totala integritetsvldtkt talar till favr fr sanningen.

Men var fick hon sexbiten ifrn? Du ledde vl aldrig in konversationen dit hn?

Och gott folk, det finns killar som r s jvla sega i huvudet och inte fattar en hint. Det kan g ett, tre eller tio r, nog fan fortstter de att jaga.
Citera
2009-05-12, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gesellschaft
Du tycker inte det lter otroligt att han hr av sig efter FEM R? Samt att hennes kompis frgar om hon r med honom?
Nej, hon har slppt honom fr lnge sen, inte kontakt i teleboken ens. Han har dremot inte riktigt glmt. Han ska till stan och passar p att ta kontakt, fr romans eller att bara ligga lite. Hon tycker det r mrkligt och frsker ter dissa fint. Berttar fr sin polare om den hr snubben som dyker upp som gubben i ldan efter fem r och tror att han har chans. Hon och kompisen skrattar och skmtar om hans inbillningsfrmga (han dissades ju redan fr lnge sen).

TS lgger sig i och brjar rota tills han blir lite inbillningssjuk.

Ibland r saker lika enkla som de verkar vara. Faktiskt.
Citera
2009-05-12, 15:24
Medlem
Codens avatar
Bara en liten kommentar om ditt frsta inlgg....

NEJ, det r inte svrt fr en person med lite sjlvdisciplin och lite respekt fr integritet att lta bli att tjuvlsa SMS.

Skulle bli skitsur om tjejen skulle snoka i min mobil bakom min rygg...otroligt respektlst och dlig stil.

Vill man se ngot i sin respektives mobil s frgar man om lov ffs!
Citera
2009-05-12, 19:04
Medlem
Caties avatar
hmm.

Varfr berttar hon inte fr sin pojkvn att han tar kontakt med henne igen? Om man lever i ett frhllande och ngot gammalt ex/flrt brjar skicka sms s r det vl rimligt att man berttar det fr sin pojkvn? Och varfr skmtade tjejkompisen som hon gjorde? ingen rk utan eld.

Jag tror inte p flickvnnen, jag tror att hon frskte gra en undanmanver och ltsas vara oskyldig/oberrd, men antagligen s r hon nog ganska nervs inombords. Alla mnniskor blir inte jttenervsa i sna hr lgen, en del kan ta det ganska lugnt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in