Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-05-13, 17:07
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torkelsson
Jag vet att de _inte_ gör kreditupplysning.

Om det är stadsnät du går via så kan du vara inkopplad på minuter om du har tur.

Tack Då ska jag byta.
Citera
2009-05-13, 18:51
Medlem
Ferres avatar
Har nu beställt Bahnhof 100/10
Citera
2009-05-13, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvv
Jo det är stadsnät jag har,beställde förra veckan, men inget har hänt. Skickar dom hem inloggningsuppgifterna eller hur går det till?

Inkopplingensfördröjningen beror nog på administration. Vad jag vet så skickar de ut uppgifter på första fakturan (vilken du får innan du blir inkopplad), var iaf så det fungerade i stadsnätet här.
Citera
2009-06-14, 17:33
Medlem
iMpulsiv,s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferre
Men 12 mb/s som man laddar ner i är väldigt snabbt. Hur snabbt tankar man ner en DVD film på 4,7 gb ?

4-6 minuter för mig i allafall. (Brukar ligga mellan 7-10 mb/s)

Men får man ut max dvs. 12 mb/s så tar det runt 2-3 minuter max.

Fotnot: Jag har Bahnhof 100/100. Jag får ut 80 nerströms och 80 uppströms .
Är väldigt nöjd med detta resultat och som något nämt här tidigare har aldrig heller mitt internet varit nere.
Citera
2009-09-01, 17:04
Medlem
svaras avatar
Jag har 2st olika operatören som jag kör ett par datorer på. Ett par stycken och ett par stycken hos den andra operatören ( gör detta inom jobbet, så orkar inte förklara varför ) Frågan är om det finns något enkelt sätt att kolla vilken operatör man kör på en viss dator, t.ex bahnhof som detta problem gäller?
Citera
2009-09-02, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svara
Jag har 2st olika operatören som jag kör ett par datorer på. Ett par stycken och ett par stycken hos den andra operatören ( gör detta inom jobbet, så orkar inte förklara varför ) Frågan är om det finns något enkelt sätt att kolla vilken operatör man kör på en viss dator, t.ex bahnhof som detta problem gäller?
Om du går in på
http://whatismyipaddress.com/staticp...is-my-hostname
eller
http://ip-address.domaintools.com/
så ser du ditt vilket hostname man får om slår en reverse på ditt IP. Namnet brukar innehålla ISP namn...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in