Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-29, 21:44
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JP1
Jag är lite intresserad av dessa men har ej testat ännu. Provade B&H guldförpackning en gång, mycket goda, köpta i Afrika för övrigt, ej sett just den sorten i Sverige. "Black" innebär att det motsvarar röd/standard eller? Alltså inga extra filter och sk#t. Jag röker bara några gånger om året och då bryr jag mig bara om smaken och nikotinhalten, vill ha så mycket cigarettupplevelse som möjligt.

B&H Guld har jag också provat och precis som dig uppskattar jag dem. Dessa svarta innehåller samma som de flesta röda; 10, 0.8, 10. Filter, storlek med mera är precis som vanliga cigaretter i king size. Den enda faktiska nackdelen enligt mitt tycke är att de tar slut för fort när man röker dem eftersom att de är så goda.

Jag tror att du kommer att gilla dessa riktigt mycket om du gillade guldvarianten. Återkom gärna när du har testat och säg vad du tyckte!
Citera
2014-03-29, 22:03
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
B&H Guld har jag också provat och precis som dig uppskattar jag dem. Dessa svarta innehåller samma som de flesta röda; 10, 0.8, 10. Filter, storlek med mera är precis som vanliga cigaretter i king size. Den enda faktiska nackdelen enligt mitt tycke är att de tar slut för fort när man röker dem eftersom att de är så goda.

Jag tror att du kommer att gilla dessa riktigt mycket om du gillade guldvarianten. Återkom gärna när du har testat och säg vad du tyckte!

Okej, spännande! Mitt nästa ciggköp blir nog dessa, 46:- kostar ett paket i min lokala butik och det känns bra för att vara svenska priser. Jag postar en recension när jag provat.
Citera
2014-03-31, 21:40
  #231
Medlem
Marlboro och John Silver är två riktigt goda cigg.
Citera
2014-09-23, 11:48
  #232
Medlem
Carl Serungs avatar
Gamla hederliga och korta Glenn. Finns dessa kvar?
Skön retroförpackning och starka som sören.
Citera
2014-09-23, 11:59
  #233
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Gamla hederliga och korta Glenn. Finns dessa kvar?
Skön retroförpackning och starka som sören.

Röker inget annat men man får ha en förstående handlare som tar hem dem åt en, finns på en del bensinstationer med, kostar tyvärr 60:- nu men finns inge bättre cigg än dem
Citera
2014-09-23, 12:49
  #234
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strossel
Röker inget annat men man får ha en förstående handlare som tar hem dem åt en, finns på en del bensinstationer med, kostar tyvärr 60:- nu men finns inge bättre cigg än dem
Härligt! Glenn är riktigt nostalgi. Får införskaffa ett paket till helgen så att man känner sig extra tuff!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback