Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-06-09, 14:27
  #97
Medlem
Hej,

Jag undrar hur det fungerar när man säljer sin lägenhet, hur får man den värderad? Inte jag som ska sälja utan en kompis.
Citera
2021-10-26, 11:33
  #98
Medlem
Känns som att denna typ av affärer blivit mer eller mindre omöjliga, eller så är det jag som känner "fel" människor. Har försökt att hjälpa en kompis att byta sin lägenhet i Stockholm och få "hittelön" för det, men efter ungefär ett år av ansträngningar så överväger hen att skita i det o bara säga upp lägenheten.
Citera
2024-03-21, 19:14
  #99
Medlem
Någon som känner till någon som kan sälja ens hyresrätt? Finns det pålitliga sådana mäklare? Tacksam för svar.
Citera
2024-03-21, 19:22
  #100
Avstängd
någon boije av gennäs köpte hyresOrätt juste o stor vid Sankt Eriksplan för 1.5 mkr-
värden kom på o de blev av med hela skiten - säljare var någon dam som varit med
i en pop/sånggrupp - de var från eritrea resp etiopien har jag för mig - säljaren kallas
för affärskvinna runt 45 år idag o driver ett par bolag från östermalm/gärdet - bytesobjektet kommer
från en för detta ändamål känd man/familj som heter Rahm. De hade flyttat in o bott
där ett tag men åkte uuut.

Sonen till gamla Vasa Mobil blir av med sin stoora hyresOrätt vid Sankt Eriksplan - han
har gissningsvis köpt den o velat sälja den i vart fall har han hyrt ut.

Så sätt igång o köp bara - lägg alla era besparingar på en hyresOrätt o bli av med allt
när det blir baara skiit av alltihop
Citera
2024-03-24, 21:49
  #101
Medlem
Nyinflyttad till Stockholm sedan en vecka söker bostad , betalar bra!
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback