Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-10-21, 19:06
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Två andra original jag noterat är ”Zombien” (vandraren kanske är ett bättre ord) och ”Bussåkaren” (eller Västtrafiks bästa kund

Zombien ser jag dagligen när jag åker förbi coop uppe på byttorp. Alltid med minst 2 stora flaskor cola som han halsar i sig som om det vore en OS-gren. Får jag lägga ut en bild på honom så vi pratar om samma original?
Citera
2024-10-21, 19:16
Moderator
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
Zombien ser jag dagligen när jag åker förbi coop uppe på byttorp. Alltid med minst 2 stora flaskor cola som han halsar i sig som om det vore en OS-gren. Får jag lägga ut en bild på honom så vi pratar om samma original?

Låter inte som den zombien jag menar men lägg upp en bild så kan jag se om det är samma person.
Citera
2024-10-21, 19:47
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rassa
Låter inte som den zombien jag menar men lägg upp en bild så kan jag se om det är samma person.

Får se om det är den samma
https://imgur.com/a/AyekJyE
Citera
2024-10-21, 19:58
Moderator
Rassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
Får se om det är den samma
https://imgur.com/a/AyekJyE

Japp, samma. 👍
Citera
2024-11-13, 02:29
Medlem
Sedan har vi pliten- en medelålders, ljushårig man som brukar stå ut med husväggarna på stan och glo på folk. Han kan stå på ett enda ställe i en hel timme.
Citera
2024-11-13, 02:36
Medlem
Vi har även Älgen från Fristad, som brukar åka in till Borås och handla på Systemet. En medelålders man med bockskägg. Förr brukade han hänga med alkisar på Hötorget
Citera
2024-11-13, 05:01
Medlem
Borås måste vara en väldigt tråkig stad om det enda som finns att diskutera är alkoholisterna.
Citera
2024-11-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flamingokvartetten
Vi har även Älgen från Fristad, som brukar åka in till Borås och handla på Systemet. En medelålders man med bockskägg. Förr brukade han hänga med alkisar på Hötorget

Älgen är schysst. Inget fel på honom. Varit uppe hos honom knäckt en bärs och småtjötat lite så.

Gick förbi honom i Sjöbo så hamnade jag där uppe en stund med någon polare till honom.

Har för mig jag sa jag skulle fixa en älg skylt till honom han kunde sätta upp hemma. Halvt osäker om det blev av eller inte! Kolla om han har en Älg skylt hemma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in