Någon som vet om studion var de spelade in Björnes Magasin fortfarande är öde? Hörde att pengarna tog slut och att nu
studion står helt tom/alternativt riven? Var väl den som fanns i sundbybergs industriområde?
Jag hörde att det var så som TS sa och att ungefär hälften står kvar. Dessutom kan man se nästan all bakgrund till den animerade vinjetten som de spelade in i fullskala till varje program på baksidan.
Snigel lurar fortfarande i krokarna så alla som tar sig dit ombedes hålla sig i skinnet.
Var på studiebesök hos SVT för länge sedan, då var Björnes "hus" uppbyggd i en studio.
Snigel och Hugo var på plats, Björne him self var någon annanstans.
Lite utanför ämnet, men studion som låg i kungens kurva där man bl.a spelade in tre kronor är väl nedlagd. Den låg i samma hus som det numer nedlagda tryckeriet som jag inte kommer ihåg vad det heter. Det var ett enormt hus men är inte övergivet vad jag vet.
Lite utanför ämnet, men studion som låg i kungens kurva där man bl.a spelade in tre kronor är väl nedlagd. Den låg i samma hus som det numer nedlagda tryckeriet som jag inte kommer ihåg vad det heter. Det var ett enormt hus men är inte övergivet vad jag vet.
Det är inte övergivet.
Men huset ligger ju vid Heron City nästan.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!