Nu r det s att jag leder en grupp FS-entusiaster i ett projekt som vi kallar European Virtual Airlines. Det hela gr under flygsimulatorer, s vet du inte vad Microsoft Flight Simulator r fr nt, s kan du slippa fortstta lsa och sluta slsa din s pass dyrbara tid.
European Virtual Airlines r en icke-vinst dragande organisation fr FS-entusiaster, och med din hjlp hoppas vi p att sl upp drrarna fr EUA under den sena sommaren eller nn gng i hst. Ett virtuell flygbolag r det vi r. Vet du inte vad det r skulle jag rekommendera att WIKKA det (http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Airline) <- dr.
Det vi behver nu r litet gott folk som kan tnka sig positioner som Hub Manager, Assistant Hub Manager, Memberships Department-folk, VA Operations Coordinator.
Vill du veta mer r du vlkommen att maila jojje94@gmail.com
eller jorge@europeanva.info.
European Virtual Airlines har en del dotter-bolag, dr bland EuropeXPress, EUROPEVCargo och Southbound
2. Oftast har de en konstig hemsida full med popupfnster o banners och massa skrp...
3. Eller s byter de namn hela tiden...
Snlla jojjew, ge oss en anledning till att just EUA kommer att blomstra???
med tanke p alla "dda" virtuella flygbolag som r listade p AVSIM, s tror jag inte p det, tyvrr...
1. AVSIM har blivit hackat, det gr inte att f tkomst till den sidan lngre... Tyvrr... RIP <3
2. Vr hemsida hller just nu p att utvecklas av tv stycken professionella kunninga webbdesigners och en php-kodare. Vi anvnder phpVMS men kommer att anpassa det helt s att vi nsta kan gra vadsomhelst med det.
3. Vrt breda ruttntverk lockar till sig piloter, vrldsvid.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!