2009-05-15, 21:42
Medlem
Hello Flashbackare!

Nu r det s att jag leder en grupp FS-entusiaster i ett projekt som vi kallar European Virtual Airlines. Det hela gr under flygsimulatorer, s vet du inte vad Microsoft Flight Simulator r fr nt, s kan du slippa fortstta lsa och sluta slsa din s pass dyrbara tid.

European Virtual Airlines r en icke-vinst dragande organisation fr FS-entusiaster, och med din hjlp hoppas vi p att sl upp drrarna fr EUA under den sena sommaren eller nn gng i hst. Ett virtuell flygbolag r det vi r. Vet du inte vad det r skulle jag rekommendera att WIKKA det (http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_Airline) <- dr.

Det vi behver nu r litet gott folk som kan tnka sig positioner som Hub Manager, Assistant Hub Manager, Memberships Department-folk, VA Operations Coordinator.

Vill du veta mer r du vlkommen att maila jojje94@gmail.com
eller jorge@europeanva.info.

MVH
J
Citera
2009-05-15, 21:49
Medlem
wzbzs avatar
Trodde av ngon anledning att spelet var en flygvrdinnesimulator nr jag lste trdtiteln. "Satan vad vrdelst"
Citera
2009-05-16, 14:07
Medlem
?

Flygvrdinne simulator? Det mste fan va den mest efterlngtade simulatorn p marknaden! Hahaha. ... Press W to serve drinks to one passenger.

"W - you've successfully served 1 drink"
"W- you've successfully served 2 drinks"
"W - you've successfully served 3 drinks"

...

"W - you've successfully served 358 drinks,
now press E to serve snadwiches..."
Citera
2009-05-18, 16:13
Medlem
hibernalhatts avatar
uj,uj

och det gr ju s bra fr de virtuella flygbolagen.

1. Antingen lggs de ner i brist p intresse

2. Oftast har de en konstig hemsida full med popupfnster o banners och massa skrp...

3. Eller s byter de namn hela tiden...

Snlla jojjew, ge oss en anledning till att just EUA kommer att blomstra???

med tanke p alla "dda" virtuella flygbolag som r listade p AVSIM, s tror jag inte p det, tyvrr...
Citera
2009-05-18, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hibernalhatt
och det gr ju s bra fr de virtuella flygbolagen.

1. Antingen lggs de ner i brist p intresse

2. Oftast har de en konstig hemsida full med popupfnster o banners och massa skrp...

3. Eller s byter de namn hela tiden...

Snlla jojjew, ge oss en anledning till att just EUA kommer att blomstra???

med tanke p alla "dda" virtuella flygbolag som r listade p AVSIM, s tror jag inte p det, tyvrr...

1. AVSIM har blivit hackat, det gr inte att f tkomst till den sidan lngre... Tyvrr... RIP <3

2. Vr hemsida hller just nu p att utvecklas av tv stycken professionella kunninga webbdesigners och en php-kodare. Vi anvnder phpVMS men kommer att anpassa det helt s att vi nsta kan gra vadsomhelst med det.

3. Vrt breda ruttntverk lockar till sig piloter, vrldsvid.

Nu gav jag dig tre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in