Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR
Frågeställning: Om det här står sig och resterande EU-medlemmar håller med:
Vilken påverkan kan detta ha på turkarnas krig mot Kurdistan?
Hur kommer det sig att Island, trots att de inte ansökt om medlemskap än, kan hamna före Turkiet i kön?
Kan ett eventuellt medlemskap av Kroatien hjälpa andra Balkanländer att komma med i EU?
Jämför inte Island med Turkiet snälla, dom ena är ett väldigt nobelt folkslag medans dom andra är hänsynslösa barbarer som efter albanerna är skurkfolket #1. Trots att jag är emot EU vore det en stor ära att få med Island.
Jag gillar också Kroatien och kroater, ett unikt folkslag från balkan som påminner mycket om oss övriga europeér och därför borde genast ha en plats i EU.
Jag känner en hel del folk från Serbien och dom gånger jag har varit där har jag blivit väl mottagen och behandlad men det går inte bortse att dom är lite av ett skurkfolk dom med, det är svårt att sätta något finger på det men Serbien är inte redo för EU i minst 5 år.
Världens vidrigaste folkslag, albanerna bör
aldrig få ett EU medlemskap. Envar Hoxha, denne store helgonförklarade herre visste att världen skulle gå under den dagen albanerna släpptes lösa ur sina burar så han isolerade inte omvärlden från albanerna utan isolerade albanerna från att nå omvärlden.