• 4
  • 5
2009-05-21, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine

Knslan om dig r ganska lika. Du har ju aldrig skrivit ngot matnyttigt om SD utan bara sm snyftare. Att du sedan drar upp kukstorlekar i PM r vl ocks ett tecken p att mognadsnivn inte r s hg. Men jag utmanar dig att skriva ngot om SD:s politik istllet fr vad alla andra gr mot partiet.

Jag lovar att ven jag skall skicka ett brev till DN s vi fr hra vad de sger s du kan sova gott i fortsttningen.
Skitsnack, har du lst igenom alla mina inlgg?
Snlla, frklara fr mig, vad har mitt PM till dig med denna trden att gra? r du en s dlig debattr att du mste byta mne?
Citera
2009-05-21, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red Machine
Angende ditt snack om DN och bonnier kan du vl diskutera det i nationalisforumet eller foliehattsforumet?
Var som helst utom bland SD-frgor, frstr jag. Det r den attityden ni har. Sanningen r ngot ni vill skicka ut till avlgsna trakter typ "foliehattsforum" eller "Folkfronten". Du r betydligt mer SD:are n vad jag r till mentaliteten. Smaktigheten, guilt-by-association-debatterandet, och sanningshatandet. Du skulle ltt avancera till partistyrelsen om du tillhrde rtt falang. Du och SD tycker precis likadant i alla frgor av intresse. Det r tack vare dig jag hatar SD. SD lskar dig (korkad lgnare) men hatar mig (smart sanningssgare). Det sger allt.
Citera
2009-05-21, 02:31
Medlem
https://www.flashback.org/showthrea...=901970&page=9
Citera
2009-05-21, 10:50
Medlem
mtkors avatar
DN:

PP 58 %
VP 49 %
JL 48 %
FP 46 %
MP 46 %
M 43 %
C 43 %
S 32 %
KD 32 %

Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Ett utfrligare och i mina gon bttre test dr alla partier enligt EU:s rekomendationer ingr. Sd och Fi inkluderat allts;

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/e...mpass2009.html

EuProfiler:

S 77 %
Fi 72 %
JL 71 %
[...]
SveD 50 %

ganska splittrade resultat allts
Citera
2009-05-21, 13:47
Medlem
69% FP
67% M
61% C
60% KD
55% PP
---
20% JL

Och resten ngonstans mitt emellan.

Det som var intressant med det dr testet var ju att man fick se hur PP(eller tminstone en representant fr PP) str sig i frgor utanfr fildelning.
Citera
2009-05-22, 13:37
Medlem
Bornies avatar
Jag fick vnsterpartiet som hgsta val, vilket r vldigt konstigt d jag r piratpartist. Jag tycker testet p aftonbladet(!?) faktiskt verensstmde mycket mer med vad jag trodde. Jag tycket att det hr testet var ganska dligt d frgorna inte tckte alla omrden och visade heller inte hur viktiga man tyckte frgorna var.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in