2009-05-20, 22:16
Medlem
soapmasters avatar
Hur skulle ni gå tillväga?
Någon slags låneverksamhet? Illegala spelhålor? Spritsmuggling?

Hur håller man sig ifrån att hamna bakom galler?
Skulle man skaffa sig några springpojkar som kränger droger? Vilka nummer handlar det om då? Hur många % ger man springpojkarna, för att allt ska gå ihop.
Vilka droger ska man rikta in sig på?

Skriv era egna historier om hur ni skulle göra. Blir nog kul. Hur skulle ni gå från att vara nobody till att vara The Don?

Idiotisk tråd? Maybe. Hittade dock ingen tråd lik denna.
Citera
2009-05-20, 22:32
Medlem
j0h2ns avatar
Hade låtit dig vara springpojke
Citera
2009-05-20, 23:27
Medlem
Jag hade väl förmodligen försökt få med så många gamla kompisar som möjligt och skippat att ta in för mycket löst folk. Sen så hade jag väl börjat smått så man inte trampar någon på tårna. Rån och liknande tycker jag verkar bra. Om man börjar sälja droger så är ju risken att man stöter sig med någon annan gruppering som vill sälja o samma område.

Sen tror jag nog det skulle vara bra om ett par i gruppen fick spendera lite tid i finkan, och på så sätt knyta lite kontakter. Orkar inte skriva mer men det tycker jag är en hyffsad början.
Citera
2009-05-20, 23:30
Medlem
talip_ks avatar
Ähh börja som torped. Efter att du fimpat de första 3 bör du få respekt i den undre världen och kan lätt ordna ett gäng.
Citera
2009-05-21, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av talip_k
Ähh börja som torped. Efter att du fimpat de första 3 bör du få respekt i den undre världen och kan lätt ordna ett gäng.

Missade jag ironin i detta inlägg? eller menar du allvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in