• 3
  • 4
2009-11-11, 20:49
Medlem
Seriealkey

Är det säkert att hämta serienycklar från youserials.com?? Om man nu vill använda Audio Hijack PRO?? Eller är det ett osäkert sätt? Är ny med "piratande" med program på MAC.. Switcha från PC nyss..
Citera
2009-11-12, 01:29
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revolttre
Är det säkert att hämta serienycklar från youserials.com?? Om man nu vill använda Audio Hijack PRO?? Eller är det ett osäkert sätt? Är ny med "piratande" med program på MAC.. Switcha från PC nyss..

tanka serial box.

http://addictdownload.com/serial-box-07-2009/

där finns alla serials du kan tänka dig.
Citera
2011-02-23, 17:32
Medlem
incinerate!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emilsund
förstår inte heller, tycker det fungerar perfekt, är svinenkelt och riktigt snyggt..
Jag får inte alls Audio Hijack Pro(version 2.5.6) att fungera som det ska. Har testat med spotify, firefox och safari och allting krashas. Jag försökte att installera programmets extra-tillägg "Instant hack" och "Soundflower", båda står att de är installerade på datorn men dom fungerar ändå inte. Kan inte heller hitta dessa extra-tillägg på hårddisken, förstår inte riktigt vad som händer.

När man spelar in ljud via "Default System Input" och "Built-in Microphone- Internal Microphone" är det enda som hörs ett förjävligt "skrik"-ljud.
//Macbook pro OS X 10.6.6
Citera
2011-02-23, 18:36
Medlem
incinerate!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av incinerate!
text ..
Nevermind. Audio Hijack Pro(senaste versionen 2.9.11) laddade jag ner från skaparens hemsida. Det är ett demo, men å andra sidan är enda haken att man inte kan spela in klipp längre än 10 min. Det fungerar, till skillnad från version 2.5.6, mycket mycket bättre. Klockrent! Grymt gränssnitt, här blir kanske ett köp tillslut .
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in