Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-07-26, 10:08
Medlem
mjohan84s avatar
Har också testat de båda, blocket säljer man ju princip ALLT men det kostar ju en hel del pengar att annonsera plus att de jävlas med att allt ska ligga under sina kategorier så man kan inte slänga ihop en annons med en massa olika grejer och photoshopa ihop bilden bara... fick ett kul svar ifrån en annons idag

Hej! Detta är en intresseanmälan från Eniro Köp & Sälj! Hej, Jag hade turen att upptäcka din annons på nätet och jag vilja veta om det fortfarande är tillgängliga för sale.If tillgänglig kan du komma tillbaka till mig med följande frågor: Är du den första ägaren ?....... Visste du har mottagit köp för dokumentation ?....... Alla olyckor ?........ Senaste pris ?..... Nuvarande villkor ?.......... Pics ?......... Var är du bygger ?....... Jag betalar dig via banköverföring?
Citera
2009-07-29, 16:56
Medlem
lycklig_mans avatar
Själv har jag fått massor med Nigeriabrev från Eniros annonser men från blocket har jag aldrig fått något sådant. Så det blir Blocket för mig i fortsättningen också då man nästan alltid kan sälja sitt skit där.
Citera
2012-09-01, 12:07
Medlem
HELT RÄTT att gratis är bäst men det är lite svårare att hitta inloggningen till ENIRO som privat !

Kan ingen skicka en länk ?? så man slipper leta

Blocket i all ära men dom har satt upp så många bestämmelser och tar bort både bilder o annonser som dom godtyckligt stoppar med krångel för annonsören,, då man ej kan ringa dom för snabb support !

Blocket behöver konkurens idag så dom kommer ner på jorden igen,, så ENIRO eller någon annan är väkommen på marknaden som uppstickare !

Bra IDE för den som vill starta en NYTT Annonsföretag ,, men man behöver startkapital för annonsering
som blocket gjorde i början i TV på div bra tider o gratis var det med i början,, så satte det igång sedan satte det fart,, så kom uppköparna Schipsdedt mfl !
Citera
2012-09-01, 13:22
Medlem
länk : http://www.gulans.se/annonser/
Citera
2012-09-01, 13:24
Medlem
http://www.gulans.se/annonser/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera