2009-05-28, 14:30
Medlem
Enligt rubrik såg det på tvn nyss. Tror ni någonsin att exempelvis att något parti med *obekväma* åsikter skulle tilldelas reklamplats på tv4? Detta är ju enligt min mening helt sjukt att moderaterna tillåts göra reklam för sig själva där. Lika för alla partiet eller inget åt nån.
Citera
2009-05-28, 14:32
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenstor
Enligt rubrik såg det på tvn nyss. Tror ni någonsin att exempelvis att något parti med *obekväma* åsikter skulle tilldelas reklamplats på tv4? Detta är ju enligt min mening helt sjukt att moderaterna tillåts göra reklam för sig själva där. Lika för alla partiet eller inget åt nån.
Nej, det är bara de etablerade partierna som fått reklamplats. SD ville men nekades.
Citera
2009-05-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Nej, det är bara de etablerade partierna som fått reklamplats. SD ville men nekades.

Fyfan vad sjukt. Vad trött man blir. Hoppas folk börjar ta sitt förnuft till fånga och röstar på något som värnar om demokratin och yttrandefriheten!
Citera
2009-05-28, 14:36
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenstor
Fyfan vad sjukt. Vad trött man blir. Hoppas folk börjar ta sitt förnuft till fånga och röstar på något som värnar om demokratin och yttrandefriheten!
Jupp. Jag lägger min röst på PP.
Citera
2009-05-28, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob Lunta
Jupp. Jag lägger min röst på PP.

Klokt val, Samma här. Men kan aldrig förstå hur det kan få fungera såhär. Och även om någon skulle anmäla det. Så blir väl resultatet det samma som vanligt *Inget fel har begåts*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in