Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N9HN
Lösskägget och peruken är en snygg touch iallafall

Man kan ju tycka att hans insats inte gjorde någon skillnad med tanke på hur det ser ut idag och hur mc klubbarna fick fäste efter hans avslöjanden
Citera
2024-07-30, 19:01
Avstängd
Börjar det inte bli tjatigt med peter rätz! Jag jobbade under hela 90talet i Stockholm och det var då. Men hotbild idag! Dom killarna är ju i min ålder. Dvs +50 och ingen hämnas för det idag. Dom åren man har kvar vill man inte sitta i fängelset för. Det är andra tider idag.
Citera
2024-07-31, 03:27
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Börjar det inte bli tjatigt med peter rätz! Jag jobbade under hela 90talet i Stockholm och det var då. Men hotbild idag! Dom killarna är ju i min ålder. Dvs +50 och ingen hämnas för det idag. Dom åren man har kvar vill man inte sitta i fängelset för. Det är andra tider idag.

De enda som tjatar om Rätz, är folk på Flashback - ingen annan. Så jag rekommenderar dig att inte läsa denna tråd. Då blir det mindre tjatigt för dig.
Citera
2024-07-31, 08:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
De enda som tjatar om Rätz, är folk på Flashback - ingen annan. Så jag rekommenderar dig att inte läsa denna tråd. Då blir det mindre tjatigt för dig.
Du har helt rätt.
Citera
2024-07-31, 08:59
Medlem
Galnetattarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle

Helt riktigt! Väldigt få av pundarna är i livet i dag och han var aldrig så betydelsefull som media velat framställa han som.
Men det är ändå lite kul med killarna som är födda 05 sitta här o säga att hans tid kommer ,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in