• 2
  • 3
2010-07-27, 12:57
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjoestedt
Jasså? Så hundarna känner inte den mytomspunna drogen Cannabis? Eller MDMA?

OnT
Vet inte hur den norska lagstiftningen ser ut angående rökmixar, värt och kolla upp kanske!
jo säkert, Men hur ofta blir man stannad ärligt talat? Av de 10 ggr jag har vart i Norge har jag inte ens sett en kontrollplats, inte ens en Norsk polis.. Beror väl helt på vart man åker över till Norge kanske.. O sen vara nojjig över att ta med sig en rökmix till Norge låter faktiskt lite som ett Norgeskämt
Citera
2010-07-27, 14:25
Medlem
Devlin666s avatar
Inget att oroa sig för. Dessutom har du ett nervöst betende och de stannar dig så kan du väcka onödig uppmärksamhet. Ta det lugnt. You will see that there is nothing to worry about.. Talar från ren erfarenhet..
Citera
2010-07-27, 14:53
Medlem
Stilliss avatar
Det är lugnt, WWW är inte klassad i norge, du får röka farbror blå. han kommer inte kunna göra ett skit, tar han in dig kommer du iallfall få en fin lite ursäkt vilket alltid kan vara trevligt!

Tror dock att dom får plocka in dig om du har ett störande beteende... uppsendeväckande eller aggressivt.

MvH: Stillis
Citera
2010-07-27, 15:24
Medlem
göm det bara
Citera
2010-07-27, 15:43
Medlem
fuzzydin0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stillis
Det är lugnt, WWW är inte klassad i norge, du får röka farbror blå. han kommer inte kunna göra ett skit, tar han in dig kommer du iallfall få en fin lite ursäkt vilket alltid kan vara trevligt!

Tror dock att dom får plocka in dig om du har ett störande beteende... uppsendeväckande eller aggressivt.

MvH: Stillis

Okej, det är bra att veta så kan man trolla lite med farbrorn. Tack så mycket Stillis.
Citera
2010-07-27, 15:53
Medlem
Gonzalos avatar
http://www.youtube.com/watch?v=6VlLS8fA-V8 There you go
Citera
2010-08-14, 17:52
Medlem
runds avatar
Ta med rökmix utomlands

Hej ska till spanien om några veckor och tänkte ta med mig rökmix dit , för att slippa jaga röka första kvällen (Jag vet att det är bra tillgång på röka ) . Är det lagligt att ta med sig rökmix dit eller riskerar man massor med trubbel ?
Citera
2010-08-14, 18:09
Medlem
Det finns spice butiker i spanien
Citera
2010-08-14, 18:30
Medlem
Schlaktarnns avatar
Märker dom det så kommer dom ta dig för narkotika innehav. Men släpper dig efter ett tag och då har du missat ditt flyg

Någon som vet hur tillgången på rökmixar är i turkiet?
Citera
2010-08-14, 18:31
Medlem
Owers avatar
Det är olagligt i vissa länder, vet dock inte om det är det i spanien.
Mitt råd är att inte ta med det. Du kan fixa bra weed på vilken restaurang som helst där.
Citera
2010-08-16, 01:44
Moderator
Ruskigbusss avatar
Flera trådar i ämnet sammanslagna.
/Mod
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto