• 5
  • 6
2021-01-24, 04:39
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrmorr
https://en.wikipedia.org/wiki/Illusion_(company)

P lnken ovan kan du se vilka spel Illusion gjort och du kan ven se om ngot nytt spel har uppmrksammats fr listan uppdateras d vad jag frsttt det som.

Jag blir lite tveksam nr jag p listan hittar titlar som "Battle Raper 2" och "SchoolMate Sweets"...

Men nja, japansk kultur r som den r och annat kan skert vara bra.
Citera
2021-01-24, 10:55
Awaiting Email Confirmation
Porrmorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarhyena
Jag blir lite tveksam nr jag p listan hittar titlar som "Battle Raper 2" och "SchoolMate Sweets"...

Men nja, japansk kultur r som den r och annat kan skert vara bra.

Playclub och Playhome handlar ocks om att vldta, ganska vanligt i deras spel. Schoolmate Sweets vet jag faktiskt inget om.
Citera
2021-01-26, 01:22
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Ett spel som r under utveckling r Treasure of Nadia: https://nlt-media.com/2019/08/01/tre...a-new-preview/ Spelet r gratis r fortfarande under utveckling men de frsta ~25% gr att spela ifall ngon vill testa det. Jag har spelat igenom det som finns ute o mste sga att det var ganska underhllande, sexscenerna var snygga o det knns som ett riktigt spel.
Bra tips!
Jag laddade ner det och har spelat ca ~12% hittills. Bra blandning av ventyr och porr, ven om det enligt min smak var lite fr lite porr i brjan vilket nstan fick mig att ledsna. Men det tog sig och dessutom blir ventyret nnu mer spnnande efterhand.

Jag r dock intresserad av ngot mer porrigt spel, om ngon har tips. Helst inte hentai och ingen vldsporr. Det fr grna vara bara porr ocks.
Citera
2021-01-26, 04:00
Medlem
Pansarhyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrmorr
Playclub och Playhome handlar ocks om att vldta, ganska vanligt i deras spel. Schoolmate Sweets vet jag faktiskt inget om.

Okej, jag vill inte dma ut ngon fr hens fantasier, men fr min egen del blir det nog inga Illusion-spel...
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in