Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-14, 00:01
Medlem
Ojojoj nu händer det, undrade just hur länge hon orkade hålla käften. Hon har tydligen skrivit ett blogginlägg om varför penntricket ställdes in men såg ingen länk på twitter?

Cissi Wallin ‏@cissiwallin 6h
Känns olustigt att behöva blocka en närstående typ överallt men ändå fortsätter personen skriva om en maniskt. Ta upp allt man säger, ändå.
Visa Svara Retweeta Favoritmarkera Mer
Det är inte feministiskt. Det är sjukt.
Visa
Nu får det vara nog.
Visa
Jag har inte skrivit ett ont ord om den här personen offentligt. Hon skriver om mig flera gånger i veckan. Som besatt.
Visa
Det är inte okej. Man sköter interna konflikter just internt. Man sitter inte och hökigt letar stoff att hugga på offentligt hos den andre.
Visa
Känslan av när ngn man stått väldigt nära numera ägnar dag efter dag åt att skriva ner en offentligt utan att nämna en vid namn.
Citera
2013-09-14, 07:37
Medlem
http://cissiwallinssay.wordpress.com...h-lady-dahmer/
Citera
2013-09-14, 11:22
Medlem
LDs svar: http://ladydahmer.nu/fyi/

Lol. Nä nog att Cissi är blåst ibland men tycker ändå hon är rolig nu när hon inte är så rabiat längre.
Citera
2013-09-15, 10:30
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
LDs svar: http://ladydahmer.nu/fyi/

Lol. Nä nog att Cissi är blåst ibland men tycker ändå hon är rolig nu när hon inte är så rabiat längre.

Kudos till Cissi. Ang. Natashja Blombergs avhopp. Varför bemötte inte Natashja varför hon hoppade av?
För mig låter det, precis som så ofta, som två tjejer som inte kan dra jämt.
Hur hade denna konflikten tett sig om det var två män?
Citera
2013-09-16, 09:01
Medlem
Det är alltid svårt att veta vems historia som stämmer men jag kan tänka mig att LD kan vara jävligt envis och hon har lite översittarstil (märks b la i kommentarsfältet, hon raderar och blockar allt hon inte gillar).

Hon och hennes man har ju själva erkänt att hon är sjukt lat, jag tror inte hon orkade bidra med sitt till Penntricket.
Citera
2013-09-16, 09:44
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Det är alltid svårt att veta vems historia som stämmer men jag kan tänka mig att LD kan vara jävligt envis och hon har lite översittarstil (märks b la i kommentarsfältet, hon raderar och blockar allt hon inte gillar).

Hon och hennes man har ju själva erkänt att hon är sjukt lat, jag tror inte hon orkade bidra med sitt till Penntricket.

Cissi har nog rätt tror jag. Hon har bra mycket mer att förlora på att ljuga ihop en historia. Natashja Blombergs tystnad i ämnet med hänvisning till "privata grejer" är inte så hållbar. Cissi har väl inte hängt ut någon/något privat i hennes blogginlägg.
Natashja Blomberg svarar ju inte på varför hon sket i showen.
Citera
2013-09-16, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Cissi har nog rätt tror jag. Hon har bra mycket mer att förlora på att ljuga ihop en historia. Natashja Blombergs tystnad i ämnet med hänvisning till "privata grejer" är inte så hållbar. Cissi har väl inte hängt ut någon/något privat i hennes blogginlägg.
Natashja Blomberg svarar ju inte på varför hon sket i showen.

Tror som dig också.

Undrar hur mycket LD blev skyldig för kontraktsbrottet med Maximteatern?
Citera
2013-09-16, 10:58
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megustaa
Tror som dig också.

Undrar hur mycket LD blev skyldig för kontraktsbrottet med Maximteatern?

Jag kan minnas fel, men 50.000:- är ett belopp som jag tror jag läst någonstans på hennes blogg när hon skulle införa reklam på sidan, men kan minnas fel.
Citera
2013-09-16, 12:17
Medlem
Citat:
Jag kan minnas fel, men 50.000:- är ett belopp som jag tror jag läst någonstans på hennes blogg när hon skulle införa reklam på sidan, men kan minnas fel.

Undrar hur mycket dom hade dragit in på showen om dom hade framfört den?

Även om CW måhända kläckt ur sig en del korkade saker (fast det har faktiskt LD med) och det finns många som stör sig på henne tror jag ändå att LD är en svår människa att ha att göra med överlag.
Citera
2013-09-16, 17:41
Medlem
NoTruces avatar
Citat:

Jag har för mig att det var på 20 eller 25 lax. Om det skulle täcka hela det belopp hon var skyldig förtäljer dock inte historien. Dock skrev hon att det var den summan hon var i behov av.
Citera
2013-09-16, 19:40
Medlem
Ronilles avatar
En vågad gissning att detta handlar om Cissi...

http://ladydahmer.nu/fyi/

Edit: såg att det redan var postat. Sorry
Citera
2013-09-16, 20:46
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treb.Walker
Väntar fortfarande på seriöst svar från fettsäcken ld. Hon har varken twittrat eller bloggat sen det inträffade. Om man inte räknar med hennes korta svar i bloggen.

Hon verkar ganska tydlig med att hon inte vill ta detta offentligt, något som inte skulle ha gjorts från första början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in