Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-07, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idolurban99
Cissi Wallin postar på hennes Instagram story att hon befinner sig i en musikstudio tillsammans med Linnea Deb, en flitig låtskrivare för bidrag till Melodifestivalen. Får vi se Cissi i Mello månntro?

Det vore roligt. Kanske jag skulle kolla då. Eller efteråt på tuben i alla fall. Någon som vet om hon kan sjunga? Är det en låt om våldtäktsmän?
Citera
2022-07-07, 23:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Det vore roligt. Kanske jag skulle kolla då. Eller efteråt på tuben i alla fall. Någon som vet om hon kan sjunga? Är det en låt om våldtäktsmän?
Jag tror hon har spelat in en singel för länge sedan. Har aldrig hört den själv dock.
Citera
2022-07-07, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror hon har spelat in en singel för länge sedan. Har aldrig hört den själv dock.

Ha ha men hon känns ju lite grann som hon har sånt där självförtroende som gör att hon kan tro att hon kan sjunga men inte kan det. Det vore ju ännu roligare då men då kommer hon knappast med i Mellon. Så jag hoppas ändå på att hon sjunga så hon får vara med. Vet inte om jag är sjuk i huvudet som önskar se sånt. Kanske.
Citera
2022-07-08, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ha ha men hon känns ju lite grann som hon har sånt där självförtroende som gör att hon kan tro att hon kan sjunga men inte kan det. Det vore ju ännu roligare då men då kommer hon knappast med i Mellon. Så jag hoppas ändå på att hon sjunga så hon får vara med. Vet inte om jag är sjuk i huvudet som önskar se sånt. Kanske.

Hon har en bra sångröst. För den intresserade finns en hashtag som Cissi har använt för att posta sångklipp på Instagram, #cissisjungerliteba
Citera
2022-07-08, 09:17
Medlem
Citat:
Hon har en bra sångröst. För den intresserade finns en hashtag som Cissi har använt för att posta sångklipp på Instagram, #cissisjungerliteba
https://www.instagram.com/cissiwallin/p/BZMO8beHGaM/

Det lät ju riktigt bra, lugn och fin stämma och lite djup röst, mer än vad kvinnor ofta har. Så kanske hon ska med i Mellon då, han har väl slutat den där killen som är bög, minns inte vad han heter. Han gick i pension tror jag.
Citera
2022-07-17, 10:46
Medlem
Citat:
Hon släppte 2018 en EP under namnet Kvinnohjärtat. Hittas på Youtube och Spotify.
https://ng.se/artiklar/cissi-wallin-slapper-ep
Citera
2022-07-17, 22:40
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ser ut som att ögonen håller på att lossna från ansiktet.
Citera
2022-07-29, 11:29
Medlem
aquaman1s avatar
Jag antar att hon i egenskap av TERF är mycket populär på Flashback.
Citera
2022-07-29, 11:50
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1
Givetvis en droppe av positivitet i ett hav av borderlinehäxeri.
Citera
2022-07-29, 12:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aquaman1

Citat:
Givetvis en droppe av positivitet i ett hav av borderlinehäxeri.
Helheten är större än summan av delarna. Det är klart att hon har sympatiska egenskaper.
Citera
2022-08-02, 01:24
Medlem
Warmanes avatar
Hon påminner mycket om Amber Heard, framförallt i narcissismen.

Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Cissi Wallin pratar mycket om rätten till (sin) yttrandefrihet men man upptäcker att hon censurerar bort kritiska inlägg mot henne själv, som läsare skrivit, på hennes instagram-konto. Skulle läsa ett kritiskt inlägg mot henne som man läst tidigare, härom dagen ,men det hade hon tagit bort
Japp. Hon är igång och gråter om brist på yttrandefrihet nu igen, men hon blockar mer än gärna folk som kommenterar.
Citera
2022-08-02, 03:46
Medlem
Eponumoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Helheten är större än summan av delarna.
Nej, knappast när det gäller just Cissi. Om hon kunnat separera sina olika delar i fristående separata öar hade både de, projekt och initiativ definitivt varit både större och mer framgångsrika än när de samlas under det imaginära paraplyet och den reella personan ”Cissi Wallin”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in