Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-06, 15:23
Medlem
Jag kommer inte in på swedbank med min eee 1000HE trådlöst mot min router.
Kommer heller inte in med min Samsung NC10. Men så fort jag stoppar i sladden kommer jag in. Har prövat trådlöst med en eee 1000H, och det går, samt med alla andra. Har en netgear router.

Vad är problemet? Är endast swedbank.se som inte funkar.

Tacksam för hjälp.
Citera
2009-06-06, 15:26
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Tråd -> Nätverk och datorkommunikation

//Mod
Citera
2009-06-06, 15:32
Medlem
talip_ks avatar
Exakt vad är det som händer? Får du några felmeddelanden?
Citera
2009-06-06, 17:29
Medlem
Det händer ingenting. Sidan går inte att visas står det bara. Lika i firefox och explorer. Har frågat på onoff där datorn är köpt, men ingen har något svar.
Citera
2009-08-29, 21:17
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Jag tar och bumpar den här tråden eftersom min far har exakt samma problem. Tidigare var problemet att hans router och hans dator hade två olika Subnätmasker vilket orsakade problem med säkerhetscertifikaten hos Swedbank. Nu kommer han inte åt bankens hemsida alls och endast Swedbanks hemsida.

Jag kollade givetvis detta med subnätmasken igen men inga problem. Tog en titt i HOSTS-filen för att se om någon pekat om till en annan IP-adress men inget där heller. Har inte en aning om vad det kan vara för fel. Oavsett browser så blir det Timeout när jag försöker komma åt banken. Går inte att använda Ping heller.

Detta är helt skadat egentligen att just den banken inte fungerar. Vad är det som är så speciellt med Swedbanks hemsida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in