Puerto Rico i slutet av januari
Av det jag lst som ni skrivit r det ganska kallt i vattnet trots att medeltemperaturen ska ligga p 20-21 grader, men r det s pass varmt att man kan ligga och sola utan att f kldskador? Tekniskt sett borde det ju vara ungefr lika varmt som det r i Sverige p sommaren, men nr ni sger att det inte gr att bada blir jag lite orolig. ker ju fr att slippa ckelvintern och det vore ju katastrofalt om det var s kallt att man inte kan ligga p stranden. Visserligen har hotellet en uppvrmd pool, men nd.
r det lika "turistigt" p vintern som p sommaren? ver jul och nyr kan jag tnka mig att det r en helvetes massa inkastare och skit verallt eftersom det kommer vara smockat med svenskar dr men nr jag ker borde den vrsta stormen ha lagt sig och d kanske det r lite lugnare? Har aldrig kt p vintersemester frut s jag har ingen aning om hur det r. Var dock i Tunisien i somras och jag gr fortfarande i terapi efter den hemska upplevelsen.
Och ungefr hur mkt kostar det att ka taxi? Tnkte ifall man kunde turista lite och ka taxi till diverse olika stllen, men r det lika dyrt som i Sverige finns det inte p vrldskartan. Hyra bil knns inte heller som ett alternativ eftersom jag inte vet hurdan trafiken r dr nere. Av mina erfarenheter brukar trafiken vara frjvlig p turiststllen...
Tacksam fr svar!