Mlad i olja p masonitskiva ca 50 x 70 cm. Byggde i efterhand en ram som gr det lttare att hnga upp p vggen.
Kritik, positiv som negativ uppskattas grna . r ven till salu, om ngon skulle vara intresserad
Mlad i olja p masonitskiva ca 50 x 70 cm. Byggde i efterhand en ram som gr det lttare att hnga upp p vggen.
Kritik, positiv som negativ uppskattas grna . r ven till salu, om ngon skulle vara intresserad
Helt ok tavla, inget som gav mig en wow effekt men var bra gjord
Det r ju benen ass... Pga nt du gjort dr tcket ligger ver benet och hften ser det ut som benen har fel ftter, vnster p hger etc.
Demonens ftter gr att det ser lite konstigt ut i kontakten fot/hft ocks.
I vrigt: bra jobbat med frgtoner och kanske framfr allt ytorna. Vggar, golv och bordsytan funkar. Helheten ser helt ok ut. Yeah.
Tack! Gav den till en kompis i fdelsedagspresent idag, men jag mlar grna en ny om du ocks vill ha en PM:a mig om du r intresserad!
Attans d. Jag som blev kr i just den dr tavlan.
Fortstt mla p som vanligt. Jag kommer att hlla gonen p dina verk och r det ngon jag finner intressant s meddelar jag dig!
Attans d. Jag som blev kr i just den dr tavlan.
Fortstt mla p som vanligt. Jag kommer att hlla gonen p dina verk och r det ngon jag finner intressant s meddelar jag dig!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!