Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-17, 00:55
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Ericsson
Ska rada upp lite exempel:

Varför ni hatar svarta: För att de har större kukar och snor era flickvänner.
Nej det beror på att afrikaner som invandrar totalt sett mest bidrar med negativa företeelser som skatteutgifter och ökad kriminalitet. Vill man hjälpa afrikaner ska man göra det via bistånd till deras hemländer eller via hjälporganisationer.
Citat:
Vilka förflytta dem från Afrika: De vita.
Det var de vita som avskaffade slavhandeln som framförallt araber bedrivit flitigt under väldigt lång period.
Citat:
Varför ni hatar judar: För att Judas mördade Jesus i Biblen, i en bok som består av rent bullshit.
Vem skrev den: En präst. 99,9% att det var en vit.
Judar beskylls av vissa för att ligga bakom tredjevärldsinvandringen till Nordamerika och Europa. Pedagogisk introduktion: https://www.flashback.org/showpost....3&postcount=58
Video: http://video.yahoo.com/watch/285286/2019393
(Jag själv är dock neutral i frågan.)
Citat:
Men det roliga är att ni drar invandrare över en kant.
För att utvärdera invandringen måste man göra en totalbedömning. Leder invandringen till en förbättring eller försämring av vår tillvaro? Den frågan kan inte besvaras utan att generalisera.
Citat:
Brott begås överallt. Varför det skulle vara värre i Landskrona förstår jag inte.
För att det i Landskrona bor ovanligt många invandrare och invandrare är enligt statistiken överrepresenterade i brottslighet.
Citat:
Jo, ni rasister är så oerhört dumma.
Det finns inga människoraser din rasist! Generellt är det så att "antirasister" som du är de verkligt dumma och naiva i det här forumet, något du också bevisar med ditt inlägg. De absolut skickligaste debattörerna är invandringskritiker.
2009-08-17, 01:02
  #122
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poopeye
Likväl: Landskronaborna, kommunpoilitiker och polisen i Landskrona har en annan syn på situationen i staden och har därmed satt igång denna verksamhetsplan för att göra Landskrona tryggare år 2009. Den redovisade brottstatistiken i texten talar sitt tydliga språk. Men du är alban har jag förstått, då har du förmodligen blivit fredad genom att du blivit igenkänd. Dom flesta i Landskrona som råkat illa ut har däremot varit etniskasvenska. Skjutvapen och en albanmaffia bakom ryggen kan göra så att ett fåtal gangsters kan sätta skräck i en hel stad, förringa inte det Albanian Soul.

Jag förstår att det är svenskarna som fått gå genom misshandel, personrån och butiksrån till en större grad. Tyvärr, och jag hoppas att de åker fast.
Visst försöker jag försvara min stad, jag älskar Landskrona men jag nekar inte och ljuger inte.

I mina ögon så har Landskrona lugnat ner sig rejält på sistonde. Invandarna vet själv vad dom gjort och det är dom inte speciellt stolta över då det är tomt på gatorna på kvällarna. Det finns inget att göra i Landskrona.
Det är grupptryck, segregering och brist på saker att göra som är problemet.

Att dom vet att det är deras fel är tyvärr inte något som hjälper p.g.a ovanstånende men som tidigare sagt. Många har åkt in, fler är rädda för att åka in och några har flytt utomlands. Detta är det som hjälper.

Jag vet vad som krävs för att allt ska sluta. Stora tag från polisen och kommunen. Även idag finns det överdrivet lite poliser i Landskrona, speciellt efter allt skit som hänt alla dessa åren. Vissa dagar är det bara en bil som är ute o patrullerar i hela Landskrona.
2009-08-17, 01:10
  #123
Medlem
servuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Det är grupptryck, segregering och brist på saker att göra som är problemet.

Problemet är att det bor för många blattar i Landskrona.

Grupptryck är ett blatteproblem. (Ingen respekt för avvikelser)
Segrering är ett blatteproblem. (Blattar vill vara blattar)
Brist på saker att göra är ett blatteproblem. (Där det finns blattar kan man inte ha öppna aktiviteter för ungdomar eftersom blatten såklart förstör dessa. Blattar kan vidare inte hitta på egna vettiga aktiviteter eftersom de är för lata, oorganiserade, okultiverade och korkade.)

Sluta försöka försvara din drägg till landsmän det är dömt att misslyckas.
2009-08-17, 01:16
  #124
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Jag förstår att det är svenskarna som fått gå genom misshandel, personrån och butiksrån till en större grad. Tyvärr, och jag hoppas att de åker fast.
Visst försöker jag försvara min stad, jag älskar Landskrona men jag nekar inte och ljuger inte.

I mina ögon så har Landskrona lugnat ner sig rejält på sistonde. Invandarna vet själv vad dom gjort och det är dom inte speciellt stolta över då det är tomt på gatorna på kvällarna. Det finns inget att göra i Landskrona.
Det är grupptryck, segregering och brist på saker att göra som är problemet.

Att dom vet att det är deras fel är tyvärr inte något som hjälper p.g.a ovanstånende men som tidigare sagt. Många har åkt in, fler är rädda för att åka in och några har flytt utomlands. Detta är det som hjälper.

Jag vet vad som krävs för att allt ska sluta. Stora tag från polisen och kommunen. Även idag finns det överdrivet lite poliser i Landskrona, speciellt efter allt skit som hänt alla dessa åren. Vissa dagar är det bara en bil som är ute o patrullerar i hela Landskrona.

Vad bra att dom kriminella elementen börjar åka fast eller lämna landet 2009, då kanske det finns hopp om att tvätta bort Landskronas smutsiga rykte som en kriminell stad terroriserad av albanska gangsters.

Se själva till att skapa någonting poisitivt istället för att sabba för er själva på olika sätt. Ni får säkert ekonomiskt stöd och på andra sätt stöd från kommunen om ni kommer med bra ideer. Att tycka synd om sig själv och skylla på andra för sina egna misslyckanden skapar bara ännu mer segregation. I Landskrona och på andra håll i landet.
2009-08-17, 01:30
  #125
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poopeye
Vad bra att dom kriminella elementen börjar åka fast eller lämna landet 2009, då kanske det finns hopp om att tvätta bort Landskronas smutsiga rykte som en kriminell stad terroriserad av albanska gangsters.

Se själva till att skapa någonting poisitivt istället för att sabba för er själva på olika sätt. Ni får säkert ekonomiskt stöd och på andra sätt stöd från kommunen om ni kommer med bra ideer. Att tycka synd om sig själv och skylla på andra för sina egna misslyckanden skapar bara ännu mer segregation. I Landskrona och på andra håll i landet.

Albaner står inte ens för en 20procent av kriminaliteten. Det lovar jag dig, även ifall det betyder noll i detta sammanhanget. Men även det är en alldelles för stor siffra, att kalla Landskrona för en stad terroriserad av albanska gangsters är dock överdrivet.

Ingen kan klaga på sveriges ekonomiska stöd, men folk vill ha jobb och det är bra också. För då ha de saker att göra om dagarna och måste sova om nätterna. De invandrare som jobbar i Landskrona är inte kriminella, de tjänar sina egna pengar och är stolta över det, de kriminella berömmer dom också för det.
Dom kriminella är dom arbetslösa och i vissa fall de som inte ens går på bidrag då de inte orkar söka jobb för att det är rätt så meningslöst.

Jag har sökt jobb i närmare ett år nu utan framgång. Rekryteringsföretag som AcademicWork(blev kanske fel nu?) och likande är verkligen inget att söka jobb genom.
2009-08-17, 01:41
  #126
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Albaner står inte ens för en 20procent av kriminaliteten. Det lovar jag dig, även ifall det betyder noll i detta sammanhanget. Men även det är en alldelles för stor siffra, att kalla Landskrona för en stad terroriserad av albanska gangsters är dock överdrivet.

Ingen kan klaga på sveriges ekonomiska stöd, men folk vill ha jobb och det är bra också. För då ha de saker att göra om dagarna och måste sova om nätterna. De invandrare som jobbar i Landskrona är inte kriminella, de tjänar sina egna pengar och är stolta över det, de kriminella berömmer dom också för det.
Dom kriminella är dom arbetslösa och i vissa fall de som inte ens går på bidrag då de inte orkar söka jobb för att det är rätt så meningslöst.

Jag har sökt jobb i närmare ett år nu utan framgång. Rekryteringsföretag som AcademicWork(blev kanske fel nu?) och likande är verkligen inget att söka jobb genom.

Det är tyvärr så Landskrona och den albanska delen av befolkningen i staden betraktas av övriga landet idag, även om jag mycket väl inser att inte alla albaner i Landskrona begår brott. Jag hoppas att ni får fler poliser som syns och verkar i staden. Det finns en stor andel svenskar som går utan jobb också idag men inte begår brott, precis som det finns rötägg bland svenskar också. Men tiderna är sådana idag med världskris och massarbetslöshet för många svenskar också (jag är tyvärr också arbetslös för tillfället) Men var så säker på att förr eller senare kommer det att finas jobb igen. Många 40-talister går snart i pension.
2009-08-17, 06:12
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Det finns inget att göra i Landskrona.
Det är grupptryck, segregering och brist på saker att göra som är problemet.
Ingen går på detta skitsnack längre.
Den ENSKILDE INDIVIDEN har ett val det är inte Samhällets fel att det ser ut som det gör i Landskrona.
2009-08-17, 09:00
  #128
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Nej jag är inte född här, jag kom hit ett år gammal. Spelar det någon roll?
Jag kan ha kommit hit 2009 och fått PUT någon vecka sedan. Det ändrar inget? Jag har likadana rättigheter och skyldigheter som du.

Jo, fan va smart du är. Jag tar ju åt mig så mycket när du skriver skit om min mamma över nätet. Ifall något så nedsätter du dig själv men det är inte ditt fel. Du lider tydligen av något psykiskt problem.


Asså shit jag måste verkligen ta mig i kragen och sluta röka skunk och sätta mig på datorn när ungarna och frun sover

blir lätt odräglig då

Men du är svensk och alban både och det viktigase är ju ändå att du gör det som du gör dvs lever ditt liv och sköter dig bäst du kan,

PS vet vem han var den svensken, men det var inte jag jag bara försvarade mig mot folk som blev provocerade av att jag inte skäms för detta landet och tycker att om man tycker Kosovo är the shit och mkt bättre än här så kan man åka hem igen,


sen har jag haft problem med K albaner sen mitten på 90talet då de kom till lund och hade knappt varit där några veckor innan de trotts att de kom direkt från krig osv började gå i horder och mucka bråk med vanligt folk helt sinnesjukt, så mkt att kommunen var tvungen att skicka iväg många till andra flykting förlängningar i landet och de få som var kvar då var snälla som lamm då.

dvs i grupp =mongos
som individ helt ok.

men du verkar helt ok ledsen om jag trampad dig på tårna, ha det.
2009-08-17, 13:46
  #129
Medlem
Allmänheten skyddas för våldsverkaren Ardian Hasanaj ytterligare en tid

Nu uppdaterad med bilder på slöddret från Landskrona.

http://frianyheter.wordpress.com/200...ligare-en-tid/
2009-08-17, 14:07
  #130
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Nu uppdaterad med bilder på slöddret från Landskrona.

http://frianyheter.wordpress.com/200...ligare-en-tid/

Jag tycker det är konstigt att barn i Sverige med invandrarbakgrund vågar göra sådana saker, de måste få mycket stryk.

EDIT; Vad finns det för bevis att han är skyldig till dessa brott? Inget om det nämns i texten.
__________________
Senast redigerad av Srbijaaa 2009-08-17 kl. 14:16.
2009-08-17, 14:16
  #131
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Det är grupptryck, segregering och brist på saker att göra som är problemet.

Du är väl medveten om att Landskrona inte alltid bebotts av invandrare? Exakt samma stad fanns och inhyste svenskar innan ni blattar kom och förstörde allt? Du förstår vad jag säger nu va? Det fanns t.o.m färre fritidsgårdar i Landskrona innan ni kom. Hänger du med?

Så kör upp ditt skitsnack nånstans. ingen köper det längre.
2009-08-17, 14:21
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Srbijaaa
Jag tycker det är konstigt att barn i Sverige med invandrarbakgrund vågar göra sådana saker, de måste få mycket stryk.

EDIT; Vad finns det för bevis att han är skyldig till dessa brott? Inget om det nämns i texten.
Hur läser du ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in