• 7
  • 8
2014-06-20, 14:10
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Jobba, kebabrulle sen uggla framför datorn...

Du är nog inne i fel forumsdel.
Citera
2014-06-20, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockport
Ska på fest vid kusten. och dra ladd. Samt vara otrogen mot min fitta till flickvän

Haha rock n roll!
Citera
2014-06-20, 14:26
Bannlyst
Ska bli bjuden på mat iallafall, och med lite tur även alkohol. Blir inte att dricka mycket men några öl är alltid trevligt. Blir även fotboll såklart!

Hoppas ni andra får en trevlig midsommar.
Citera
2014-06-20, 14:28
Medlem
TheShapes avatar
Tror att jag håller på att bli förkyld och därför väldigt ofestsugen, så det blir en lugn kväll med lite god mat, något glas vin, och göra säng tidigt. Mer motiverad att bli piggare till helgen.
Citera
2014-06-20, 15:19
Medlem
sibbanns avatar
Antingen blir det softa med en holk, grilla och kolla VM.
Eller så blir det fest med bira, kork och smurk
Citera
2014-06-20, 15:32
Medlem
Dolcontin, Hpnotiq och grillad oxfile...
Om det bara inte vore så förbannat kallt (12 grader) skulle man åkt en sväng med hojen också, men nu blir det inget av det
Citera
2014-06-20, 15:41
Medlem
napalmenss avatar
Grilla med vänner, poolen är uppvärmd till 28 grader så blir säkerligen lite mys i den med någon varelse av det andra könet efter lite ladd så självförtroendet är på topp. Har med omsorg valt ut öl från glasbanken också till en högtid som denna.

Sen blir det väl ner till stranden och dra en runda kubb eller något annat fånigt sällskapsspel som "tjejgänget" som obligatoriskt skall planera vartenda jävla högtid har valt ut. Förhoppningen efter detta är väl att festen drar igång så alla man behövt hälsa på inte är så jävla stela, glad midsommar flashback!
Citera
2014-06-20, 16:30
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napalmens
Grilla med vänner, poolen är uppvärmd till 28 grader så blir säkerligen lite mys i den med någon varelse av det andra könet efter lite ladd så självförtroendet är på topp. Har med omsorg valt ut öl från glasbanken också till en högtid som denna.

Sen blir det väl ner till stranden och dra en runda kubb eller något annat fånigt sällskapsspel som "tjejgänget" som obligatoriskt skall planera vartenda jävla högtid har valt ut. Förhoppningen efter detta är väl att festen drar igång så alla man behövt hälsa på inte är så jävla stela, glad midsommar flashback!

Låter göttans, lite avis här.

Glad midsommar på dig själv du.
Citera
2014-06-20, 17:55
Medlem
PremiumBananass avatar
trycka i mig lite nubbe, bärs sill o potatis ensam hemma i köket. slösurfa lite och kanske sätta mig på något sunkigt hak eller gå till någon rock bar här i sthlm typ kelly's eller liknande
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in