Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-16, 20:57
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Hon verkar vara en riktig puma den lilla kriminalkosackiskan. Men har någon fler bilder på henne och vet lite smaskigt om henne kanske?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.16...amnas-pa-pappa
Citera
2009-06-16, 21:03
Medlem
jerros avatar
Vad vet vi om Jackie Ferm? [Svartenbrandts dotter]

Någon som har något skvaller om en av Sveriges mest ökända medborgares snygga dotter som i senaste numret av Slitz "viker" ut sig för att "hämnas" på sin far.

Vad är hon för en brud? Hur gammal är hon? Någon som har läst artikeln i Slitz?
Hon påstår att hon hotade sina klasskamrater i skolan med att bussa sin pappa på dom.

– Jag sa att han skulle komma och mörda dem om de inte passade sig, säger Jackie till Slitz. (Enligt Nyheter24)
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...r-hamnas-utvik
Citera
2009-06-16, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jerro
Någon som har något skvaller om en av Sveriges mest ökända medborgares snygga dotter som i senaste numret av Slitz "viker" ut sig för att "hämnas" på sin far.

Vad är hon för en brud? Hur gammal är hon? Någon som har läst artikeln i Slitz?
Hon påstår att hon hotade sina klasskamrater i skolan med att bussa sin pappa på dom.

– Jag sa att han skulle komma och mörda dem om de inte passade sig, säger Jackie till Slitz. (Enligt Nyheter24)
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...r-hamnas-utvik
hon har inte sagt att hon gjorde dte för att hämnas på pappa..

aftonbladet har vänt orden (som vanligt)
Citera
2009-06-16, 21:08
Medlem
fh12s avatar
läste reportaget i min dagsfärska slitz och hon var ju en riktig doffsing,men man skulle ju kunna tänka sig att hon är lite sne med tanke på vilken turbulent uppväxt hon har haft.
Citera
2009-06-16, 21:09
Medlem
Att hon säger att hon vill hämnas är bara en ursäkt. Hon är väl för korkad för ett vanligt jobb och vill skaffa sympatipoäng.
Citera
2009-06-16, 21:12
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fh12
läste reportaget i min dagsfärska slitz och hon var ju en riktig doffsing,men man skulle ju kunna tänka sig att hon är lite sne med tanke på vilken turbulent uppväxt hon har haft.
Bah, hon är känd och kommer bli mer känd tack vare sin far så hon har sin uppväxt att tacka för allt även om den var hård.
Citera
2009-06-16, 21:14
Medlem
jerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimone
hon har inte sagt att hon gjorde dte för att hämnas på pappa..

aftonbladet har vänt orden (som vanligt)

Ok Vad sa hon då?
Citera
2009-06-16, 21:22
Medlem
jerros avatar
Heter hon Ferm? Hur gammal är hon?

(Jag fortsätter här eftersom denna tråden var före)
Citera
2009-06-16, 23:03
Medlem
Snurrens avatar
Om det är hennes mamma som heter Susanna så undrade jag mycket hur hon tänkte när hon som mycket ung skaffade barn med denna rikskåkfarare och det fick barnen batala. Man tar sig för pannan . Men tjejen är ju jättesnygg och hennes mamma, om det nu är denna S, verkar vara en trevlig person. Hoppas uppmärksamheten kring Slitzbilderna inte medför något negativt för unga fröken.
Citera
2009-06-16, 23:07
Medlem
Disco Moskvas avatar
Jackie är inte hennes riktiga namn, såklart. Är född 1990.
Citera
2009-06-17, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disco Moskva
Jackie är inte hennes riktiga namn, såklart. Är född 1990.
woot, är hon 90a?!
Citera
2009-06-17, 03:13
Medlem
Arbetarbroders avatar
Tycker hon va fan rätt fin. Ska nog för ovanlighetens skull köpa Slitz. Finns den i butik nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in