Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Har Jackie lagt ut den bilden🙈?!
Nej men filmen, det är ett skärmklipp från ett klipp, hon säger att P har både magrutor och stor dase i sin podd men det där är bara rutor om man ritar ett streck i mitten. Så patetisk, är hon blind eller delusional?
Citera
Idag, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimman14
Vad anses vara ett olämpligt beteende på fritiden för att arbetsgivare ska kunna säga upp sig och att du förlorar i en vårdnadstvist?

Angående vårdnadstvist så är i grund och botten bland det viktigaste att mamman kan visa att hon är öppen för och arbetar för att det ska finnas en kontakt mellan sonen och pappan. Om hon haft vårdnad hela tiden och det inte funnits en dom om umgänge, men mamman ändå uppmuntrat och skapat förutsättningar för att det ska finnas kontakt så är det till hennes fördel. Om domstolen är rädd att ensam vårdnad kan innebära att kontakten mellan pappan och sonen påverkas negativt, så är risken att det utdöms till gemensam vårdnad. Min erfarenhet innefattar inte situationer där den ena parten redan har ensam vårdnad, men jag tror att mycket är applicerbart. Om mamman kan visa att hennes ovilja att låta sonen träffa sin pappa, är relevant och beror på Jackies olämplighet så är det till mamman fördel. Däremot så är inte Jackie den andra vårdnadshavaren, så det är viktigt att kunna påvisa att man försökt få till en kontakt mellan sonen och Patrick utan Jackie. Och att Patrick i så fall inte accepterat det. Det handlar inte om att svartmåla den andra parten, utan att visa att hennes beslut är välgrundat och att hon försökt arbeta runt det. Mamman behöver lägga mest vikt på att visa för domstolen att hon är öppen för och positiv till en trygg kontakt. Näst mest vikt på att visa Patricks dåliga omdöme (som lett fram till mammans beslut), mindre vikt på Jackie (eftersom hon enkelt kan ”plockas bort”) och ännu mindre vikt på om sonen sagt att han inte vill (det menar man bara är den andra förälderns ord).

En sexfilm är inte tillräckligt för att påvisa deras olämplighet. Men flera olämpliga beteenden över tid. Men som sagt, lägg mest vikt på att visa sin egen vilja att låta Patrick få vara en del av sonens liv (i trygga sammanhang) och att det har fungerat under flera år tidigare.

Det beror så klart också på historiken hos domstolen mellan dem, eftersom ovanstående är baserat på en standard situation.

Jag arbetar inte inom detta, så om det finns någon som har professionell erfarenhet så bör dennas ord väga tyngre än mina 🙂
Citera
Idag, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojarraffe
Angående vårdnadstvist så är i grund och botten bland det viktigaste att mamman kan visa att hon är öppen för och arbetar för att det ska finnas en kontakt mellan sonen och pappan. Om hon haft vårdnad hela tiden och det inte funnits en dom om umgänge, men mamman ändå uppmuntrat och skapat förutsättningar för att det ska finnas kontakt så är det till hennes fördel. Om domstolen är rädd att ensam vårdnad kan innebära att kontakten mellan pappan och sonen påverkas negativt, så är risken att det utdöms till gemensam vårdnad. Min erfarenhet innefattar inte situationer där den ena parten redan har ensam vårdnad, men jag tror att mycket är applicerbart. Om mamman kan visa att hennes ovilja att låta sonen träffa sin pappa, är relevant och beror på Jackies olämplighet så är det till mamman fördel. Däremot så är inte Jackie den andra vårdnadshavaren, så det är viktigt att kunna påvisa att man försökt få till en kontakt mellan sonen och Patrick utan Jackie. Och att Patrick i så fall inte accepterat det. Det handlar inte om att svartmåla den andra parten, utan att visa att hennes beslut är välgrundat och att hon försökt arbeta runt det. Mamman behöver lägga mest vikt på att visa för domstolen att hon är öppen för och positiv till en trygg kontakt. Näst mest vikt på att visa Patricks dåliga omdöme (som lett fram till mammans beslut), mindre vikt på Jackie (eftersom hon enkelt kan ”plockas bort”) och ännu mindre vikt på om sonen sagt att han inte vill (det menar man bara är den andra förälderns ord).

En sexfilm är inte tillräckligt för att påvisa deras olämplighet. Men flera olämpliga beteenden över tid. Men som sagt, lägg mest vikt på att visa sin egen vilja att låta Patrick få vara en del av sonens liv (i trygga sammanhang) och att det har fungerat under flera år tidigare.

Det beror så klart också på historiken hos domstolen mellan dem, eftersom ovanstående är baserat på en standard situation.

Jag arbetar inte inom detta, så om det finns någon som har professionell erfarenhet så bör dennas ord väga tyngre än mina 🙂

Fast nu finns det några olika lex ... som man han ha till hjälp vid vårdnadstvister. Är där ngn tvist eg? P hade väl inte barnet regelbundet? Sedan vad barnet säger hos P har ingen betydelse utan barnet får berätta för någon som har hand om sånt. Det är mamman som får ta hårda smällen när pojken vistats hos P om det inte gått bra.
Innan J låste sitt Insta så skrev hon gulligull om P o att han är världens bästa pappa. DET är ingen referens i sammanhanget. Men hon tror nog det. Att ha missbrukande människor boende hos sig när man har barn är inte heller ok. Ej heller om föräldern missbrukar själv.
Citera
Idag, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetintebryrmiginte
https://ibb.co/8dy7Msn

Spydde i munnen

Fy fan.
Jag kräks. Ja dom där ostarna har satt sig kring kaggen.
Citera
Idag, 12:43
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
https://ibb.co/8dy7Msn

Spydde i munnen

Fy faen vad äckligt, lycka till med både sonen och jobb efter detta.

Var en liten jävel dessutom.
Citera
Idag, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Fy faen vad äckligt, lycka till med både sonen och jobb efter detta.

Var en liten jävel dessutom.
Ja,han är ju inte direkt välutrustad😂!
Citera
Idag, 18:08
Medlem
Citat:

Nej det enda som är stort på bilden är kaggen som J refererar till som magrutor😂 hon behöver nog en rejäl check på både syn och verklighetsuppfattning
Citera
Idag, 18:29
Medlem
P55s avatar
Citat:
Nej det enda som är stort på bilden är kaggen som J refererar till som magrutor😂 hon behöver nog en rejäl check på både syn och verklighetsuppfattning

Nu antar jag att bilden är deras, men visst är det äckligt. En halvfet gubbe med en normalstor dase och en vanlig racerbana.
Varför filmar de sånt här skit?
Citera
Idag, 21:07
Medlem
https://streamable.com/b0eeaj

Här har vi mästerverket inklusive den stora kuken och magrutorna
Citera
Idag, 21:33
Medlem
Stora frågor nu.. Skäms dem? Har dem fattat att dem gjort bort sig? Eller är allt samma lika om några dagar?
Citera
Idag, 21:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Hon kanske bara haft män med micropenisar innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in