Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-06-17, 08:05
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Hon verkar vara en riktig puma den lilla kriminalkosackiskan.

Tycker hon ser ut som en rätt alldaglig tjej som de sminkat och photoshoppat upp så in i helvete.

Verkar ju tillhöra begåvningsreserven. Äkta Trailer Trash.

Var morsan fängelse-groupie?

Men, tjejen blir nog kändis i Sverige, en sån där "systrarna Graf"-figur som inte gjort nåt vettigt. Vi lär nog se henne ränna runt på Bindefeltds kändisjippon framöver.
Citera
2009-06-17, 09:46
Medlem
Disco Moskvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truce-
woot, är hon 90a?!

Mjo, det ska hon vara. Förutsatt att jag inte hittat helt fel person i folkbokföringen.
Citera
2009-06-17, 09:54
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disco Moskva
Mjo, det ska hon vara. Förutsatt att jag inte hittat helt fel person i folkbokföringen.
90:a ... En fjortis med andra ord
Citera
2009-06-17, 10:13
Bannlyst
[quote=Thomas_LA]Tycker hon ser ut som en rätt alldaglig tjej som de sminkat och photoshoppat upp så in i helvete.

Verkar ju tillhöra begåvningsreserven. Äkta Trailer Trash.

Var morsan fängelse-groupie?

Men, tjejen blir nog kändis i Sverige, en sån där "systrarna Graf"-figur som inte gjort nåt vettigt. Vi lär nog se henne ränna runt på Bindefeltds kändisjippon framöver.[/QUOTE

Hahahaha!

Förmodligen. Kanske får man se en löpsedel i Se och Hör att hon träffat kärleken i form av pajasen Robinsson Robban.
Citera
2009-06-17, 10:25
Medlem
Phormeuss avatar
Fan nu måste man ju köpa Slitz haha.
Jag hade ju dock inte tackat nej till ett ONS med henne.
Citera
2009-06-17, 12:27
Medlem
Arbetarbroders avatar
Kul att hon gör det som hämd mot sin gamla farsa.. Fast om verkligen hade en dålig relation till honom så är det konstigt att hon bytt till samma efternamn som honom när Svartenbrandt bytte till Ferm?
Hoppas det är en intervju i Slitz och inte de gamla vanliga skittråkiga intervjuverna där tjejerna gillar och festa, gillar blablabla-sortens killar kan tänka sig trekant med en tjej någon gång *fnizz* typ.

Omslaget från Slitz
Citera
2009-06-17, 12:39
Bannlyst
Ni som har läst tidningen... visar hon hela kiosken?
Citera
2009-06-17, 12:53
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Ni som har läst tidningen... visar hon hela kiosken?

Klart att hon inte gör. Det visas inte ens några bröstvårtor i Slitz.

Det har med annonsörerna att göra.
Citera
2009-06-17, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Klart att hon inte gör. Det visas inte ens några bröstvårtor i Slitz.

Det har med annonsörerna att göra.
Ja vadå. Bruden på min avatar gör ju det och inga annonsörer brukar klaga när den bilden publiceras.
Citera
2009-06-17, 13:42
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Kul att hon gör det som hämd mot sin gamla farsa.. Fast om verkligen hade en dålig relation till honom så är det konstigt att hon bytt till samma efternamn som honom när Svartenbrandt bytte till Ferm?
Hoppas det är en intervju i Slitz och inte de gamla vanliga skittråkiga intervjuverna där tjejerna gillar och festa, gillar blablabla-sortens killar kan tänka sig trekant med en tjej någon gång *fnizz* typ.

Omslaget från Slitz

Jag tror inte hon bytt efternamn utan använt sin mors efternamn hela tiden. Det är Lars-Inge som bytt till sin frus efternamn för ganska många år sen typ när Jackie var nyfödd.

Det har inte funnits någon i Sverige med namnet Svartenbrandt på närmare 20 år nu.
Citera
2009-06-17, 14:03
Medlem
snuskers avatar
Hon flyttade ner till skåne för 4 år sedan och började i min klass på högstadiet då.

Hon är rätt speciell, förmodligen p g a sin uppväxt, för övrigt väldigt trevlig och lätt att prata med.

Namn: Jacqueline Ferm (om det är hennes riktiga vet jag icke).
Bisexuell.
Har pojkvän.
Senast redigerad av snusker 2009-06-17 kl. 14:14.
Citera
2009-06-17, 14:05
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det har inte funnits någon i Sverige med namnet Svartenbrandt på närmare 20 år nu.

Namnet "Svartenbrandt", i sig, måste ju varit taget så det skriker...

Låter extremt hemsnickrat. Skulle inte förvåna mig om det var några Johansson eller Pettersson som försökte piffa till det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in