2020-08-05, 19:36
Medlem
adadglgmuts avatar
Okej, detta r lite lngskt men jag gr ett frsk.
Det fanns en extremt rolig video uppe p YouTube fr ett par r sedan som hette ngot i stil med "Angry russian playing HoN". Det var helt uppenbart att snubben som tiltade var svensk. Minns inte jttemycket av vad han sa mer n att han kallade ngon fr "scumbag" och "I have alchemist's bones you fucking retarded piece of shit".

Den r borttagen sedan lnge, r det ngon som rkar sitta p det guldkornet?
Citera
2020-08-10, 22:17
Medlem
Detta spelet mste vl vara dtt snart?
Citera
2021-11-19, 14:50
Medlem
Cosmouses avatar
Gammal trd, jag vet. Men vad tusan, spelet lever och florerar nnu!

Ngon mer som spelar? Hade varit kul och spela ihop med en annan svensk!
Citera
2021-11-19, 14:55
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Gammal trd, jag vet. Men vad tusan, spelet lever och florerar nnu!

Ngon mer som spelar? Hade varit kul och spela ihop med en annan svensk!

Jag och min polare ska troligtvis spela ikvll. Var vl ngra mnader senast men blir ngra gnger om ret. Blir vl att lira lite BF4 frst dock.
Citera
2021-11-19, 15:01
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Jag och min polare ska troligtvis spela ikvll. Var vl ngra mnader senast men blir ngra gnger om ret. Blir vl att lira lite BF4 frst dock.

Upptckte precis att jag ftt en 5-dagars ban pga att jag svurit i chatten...
Spelat 3000 games och har aldrig hnt. Visste inte ens att dom fljde upp rapporteringar.
Citera
2021-11-19, 15:06
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmouse
Upptckte precis att jag ftt en 5-dagars ban pga att jag svurit i chatten...
Spelat 3000 games och har aldrig hnt. Visste inte ens att dom fljde upp rapporteringar.

Ltt hnt om ngon r lttkrnkt. Jag och min kompis lever fr att trolla men spela serist. Svinroligt att uttala Heroes eller deras anvndarnamn fel och sedan efter en viss frustration bli rttad och fortstta jvlas. Brukar tas emot bra fr att liva upp stmningen.

Det vrsta r spelare som lmnar eller griefar. Fan, kp hellre Codex eller ngot om du r smsur
Citera
2021-11-19, 15:12
Medlem
Cosmouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Ltt hnt om ngon r lttkrnkt. Jag och min kompis lever fr att trolla men spela serist. Svinroligt att uttala Heroes eller deras anvndarnamn fel och sedan efter en viss frustration bli rttad och fortstta jvlas. Brukar tas emot bra fr att liva upp stmningen.

Det vrsta r spelare som lmnar eller griefar. Fan, kp hellre Codex eller ngot om du r smsur

Lter skoj, ska jag ta med mig, haha. Aa precis, hatar verkligen det. Kommer s vl ihg det game;et jag blev bannad fr. Tiltade snder p en som gnllde och gnllde och gnllde medan han sjlv inte bidrog alls.
Citera
2021-12-20, 12:50
Medlem
cooldogs avatar
Trkigt att det ska lggas ner.

nd spelat frn och till nu i 2 r. Fortfarande sjukt roligt och communityn r densamma s man knner igen sig

Edit: r kvar i flashbacktrden, brukar vara mellan 3-5 personer dr.
Citera
2022-06-20, 18:01
Medlem
cooldogs avatar
Ja, d var spelet avslutat av spelstudion.

Tack fr i runda slngar 13 r HoN
Citera
2022-07-21, 12:16
Medlem
MockOfBrilliances avatar
Det finns ju privatservrar fr HoN just nu. Checka HoN 2 discorden och CC15 HoN Private Server fr att se sjlva. Krs rtt bra faktiskt. Dock inga stats och endast public games men det borde komma inom en snar framtid iallafall.
Citera
2022-07-22, 12:44
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockOfBrilliance
Det finns ju privatservrar fr HoN just nu. Checka HoN 2 discorden och CC15 HoN Private Server fr att se sjlva. Krs rtt bra faktiskt. Dock inga stats och endast public games men det borde komma inom en snar framtid iallafall.

Fr kika p detta efter semestern.

Hur funkar det med rank, sger man vilken rank man lg i innan eller kan det bli sjukt ojmna lag?
Citera
2022-07-25, 12:55
Medlem
MockOfBrilliances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cooldog
Fr kika p detta efter semestern.

Hur funkar det med rank, sger man vilken rank man lg i innan eller kan det bli sjukt ojmna lag?

Det r ju ett eget projekt och inte S2/FB/Garena som har gjort det s alla brjar ju frn scratch. Det r bara public matcher just nu men det finns en ladder hr. Matchmaking verkar vara i utveckling och kommer nog komma inom sin tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in