• 7
  • 8
2009-08-12, 15:01
Medlem
aemkeis avatar
Hahaha! Riktigt underhållande tråd faktiskt, min humor.
Citera
2009-08-12, 15:16
Medlem
closecuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annapurna
min mamma är från samma land som Din mamma Du ser ut som en hippie även om det kanske inte e du på bilden,så är du säkert lika ful och har ett lika innehållslöst liv eftersom Du tar åt dej av alla inlägg

Här är en bok som borde passa dig som hand i handske:

http://cdon.se/böcker/wäremark,_lars...vardags-515581

Läs den och återkom gärna sedan, så ska du se att diskussionen blir mycket trevligare.

Ang. ditt problem med din pojkvän finns det bara en sak att göra: berätta för honom att det stör dig. Om du inte tycker det är en lösning, så kan du testa att vara våldsam, dvs. klipp till honom när han glor för mycket.

Vill du inte berätta för honom, så finns det inte en chans i helvete att han kommer vara medveten om att det finns ett problem. Jag är 100% övertygad om att han inte kan läsa tankar.

Ni är båda över 30, och både ha lärt er vid det här laget att kommunikation är A och O.
Citera
2009-08-12, 15:48
Medlem
Rifter666s avatar
Alltså är det ingen som misstänker troll här??

Finns fan inte en chans att nån skriver sådär utan att göra det medvetet.
Citera
2009-08-12, 17:35
Medlem
xsRages avatar
Svenskläraren TS hade(/har?) bör hängas!
Citera
2009-08-12, 17:35
Medlem
McCarthy01s avatar
Både min sambo och jag kan tycka att folk av motsatt kön är snygga, utan att fördenskull bli svartsjuka på varandra. Hon t.ex. tycker att Bert Karlsson är manlig, vilket jag inte för mitt liv kan förstå. Lika lite som hon kan förstå att jag tycker att Lotta Engberg är snygg.

Man måste få spana in andra, så länge det inte går ut över förhållandet är det ingen fara..
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in