2024-11-28, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apor
babben!?

detta är inte vanligt som första köpekontakt, däremot har man hör talas om att unga tjejer suger eller annat mot sprit från äldre bekanta utan skam i kroppen, typ killar de köpt av nån gång o denna gång har de inte pengar. många killar som ändå har obegränsad tillgång på sprit bangar inte. min egen lillsyrras kompis har faktiskt antytt en sådan transaktion nån gång då jag kom hem från tyskland med ett lass sprit. gentleman som jag är gav jag bort gratis mot löfte de tar hand om varann på hemvägen då var väl tjejen i fråga 16-17. o jag... tja 20+
Antingen ljuger du,är bög..ingen tackar nej till en avsugning mot sprit av en tjej i den åldern
Citera
2024-12-14, 13:19
Medlem
RS89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortHelvete
Man har ju läst på AB, och de flesta andra tidningar om unga tjejer som ger avsugningar för sprit.
Jag har aldrig blivit erbjuden det för att köpa ut åt någon, men har någon här på FB blivit det?

Skulle vara intressant att veta hur vanligt det egentligen är.

Svårt att säga hur vanligt det är men jag minns tillbaka på mitt tonårsliv där man absolut utförde lite "tjänster" för att få gratis sprit.
Citera
2024-12-14, 14:10
Medlem
När jag var 17-19 så hade jag en langare som var en kille som var typ fem år äldre. Sög honom varenda gång han levererade.
Citera
2024-12-17, 17:54
Avstängd
Det hade ju varit en bra deal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här