Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-13, 17:35
  #277
Medlem
Låter härligt synd att man missat henne måste ha varit nått i häst väg. För Hon var jävligt sexig på bilderna, trodde bara att det var sämsta möjliga som sprang på Malmskillnadsgatan i alla fall när jag var där och kollade
2023-03-14, 03:16
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backboliten
Träffade henne några gånger, första gången när hon var 18 år och gick på Malmskillnadsgatan. Kort kjol, stort burrigt blonderat hår, korsett, såg ut som ett riktigt fnask, men 10 gånger bättre än övriga som gick där då. Tog henne till kontoret och satte på henne på chefens skrivbord. Lekte i henne med en guldstav och sprutade henne i ansiktet. En annan gång hade hon egen bil, som vi åkte ut med till Skeppsholmen där hon sög av mig. Nice.
Fantastiskt inlägg som gör mug sprängkåt bara att tänka på. Påminner mig om när ninon kom till stockholm och jag kunde efter ett antal besök köra henne bareback analt med den utlovade atm ass to mouth som hon gav. Fantastiskt. Sedan hennes runda norska kompis var ju kåtare än kunderna som ville knulla henne.

Det var sjukt sköna tider som jag saknar enormt
2023-03-17, 16:10
  #279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TD2021
Vad gör hon idag? Var lever hon? Gift?

(FB) Madeline Hamilton - adlig sällskapsdam

Citat:
Ursprungligen postat av TD2021
Jag har av en broder på FB fått information var hon befinner sig och vem hennes nye pojkvän är.
"Cash is King"

Citat:
Ursprungligen postat av TD2021
Vart tog hon vägen? Retired?

Hon är pensionerad och har aldrig varit en offentlig person. Varför är den här tråden öppen ens med tanke på moderatormeddelandet? "I den här tråden diskuterar vi hennes sexuella tjänster, hur hon är att umgås med vid sexköp etc."

Stalking av prostituerade tog vi och la ner för över tio år sen i det här forumet.
2023-03-19, 17:32
  #280
Medlem
Dragit sig tillbaka fullt ut har hon nog inte, snarare ändrat utbudet och erbjuder tjänster digitalt på onlyfans.

Lite synd kan jag tycka, hon var alltid väldigt bra att träffa.
2023-03-19, 18:26
  #281
Medlem
oceandrives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schassen72
Dragit sig tillbaka fullt ut har hon nog inte, snarare ändrat utbudet och erbjuder tjänster digitalt på onlyfans.

Lite synd kan jag tycka, hon var alltid väldigt bra att träffa.


Vad heter hon på Onlyfans?
2023-03-20, 06:56
  #282
Medlem
Mmm fast vet man väldigt mycket om henne så kollar man hennes inkomstuppgifter hos skatteverket, hon skattar och jobbar som alla andra.

Dags att låsa tråden?

edit: hon annonserar inte, har inte gjort på över 5 år och hon har inte heller velat sammankoppla sitt gamla varumärke med sin eventuellt nya verksamhet. Alla tidigare foton och annonser är bortstädade.

Återigen: varför är tråden öppen ens?
__________________
Senast redigerad av Nowness 2023-03-20 kl. 07:04.
2023-03-20, 11:47
  #283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyr-vaktare
Norska Ariel....mm
Ja du minns rätt jag blev regelrätt våldtagen av henne ett par gånger. Minns en avsugning en gång. Hon vägrade släppa taget. Jag bad henne ta det lite lugnare. Hon reste sig och sade att jag under inga omständigheter fick lämna hennes lägenhet utan att ha sprutat henne i munnen så hon kunde svälja sperman.
2023-03-20, 12:07
  #284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Ja du minns rätt jag blev regelrätt våldtagen av henne ett par gånger. Minns en avsugning en gång. Hon vägrade släppa taget. Jag bad henne ta det lite lugnare. Hon reste sig och sade att jag under inga omständigheter fick lämna hennes lägenhet utan att ha sprutat henne i munnen så hon kunde svälja sperman.

Haha. Ja hon gillade sperma. Det är det minsta man kan säga om henne.

Jag minns en gång då jag var nysläppt från kåken då hon fixade ett hotellrum på vandrarhemmet i Nybohov och jag gned av mig och kom på 20 sekunder och hon höll mig till jag somnade.

Det är rätt romantiska minnen jag har av den tjejen. Hoppas det går bra för henne i livet.
2023-03-20, 17:39
  #285
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nowness
Haha. Ja hon gillade sperma. Det är det minsta man kan säga om henne.

Jag minns en gång då jag var nysläppt från kåken då hon fixade ett hotellrum på vandrarhemmet i Nybohov och jag gned av mig och kom på 20 sekunder och hon höll mig till jag somnade.

Det är rätt romantiska minnen jag har av den tjejen. Hoppas det går bra för henne i livet.

En fantastisk kvinna i mina ögon. Bättre än alla terapeuter psykiater osv jag träffat någonsinn. Och stora mjuka tuttar. Önskar henne allt gott med.
2023-12-18, 23:59
  #286
Medlem
BlueSwedes avatar
Då Madeleine inte verkar vara aktiv längre, så låser jag denna tråden, som inte heller varit så aktiv på sistone.
Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback