• 2
  • 3
2003-11-28, 16:31
Medlem
Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sooraw
proven finns inte ute, varken NmaA, NmaC eller svenska eller ntt annat
OK, om ngon skulle kunna gra mig den oerhrda tjnsten att pm:a nr/om den kommer ut.
Citera
2003-11-28, 16:50
Medlem
Ngn som vet nr skolorna fr tillgng till provet? E det typ dagen innan eller ngt snt fr att det inte ska lcka ut.
Citera
2003-11-28, 21:51
Medlem
Ralfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrikande_gris
Matte A? Kom igen nu... Klarar man inte den kursen utan fusk s r det banne mig riktigt illa. Men du kanske lser till frisr? Isof r det frsteligt. P det programet brukar det nmligen bli panik varje r d det r dags fr ett NP i matte. Dom som sitter p skiten brukar nd inte vilja ge ut det gratis, s "tyvrr", tror inte du fr tag p det. Ett par hundringar r vl vad det kostar, iaf om man vljer att tro dagspressen.

Frisr r det program som har haft hgst intagningspong de senaste ren...tidigare har man behvt ver 300 pong (det r iaf vad jag hrt av syo etc...) men i r rckte det tydligen med ungefr 280...fr att komma in p Natur behver du egentligen bara 30, G i krnmnena...men de av naturvetarna som har lgst hgstadiebetyg kan jag tnka mig strax under 200 pong...mao ska man nog inte ta det alldeles fr givet att blivande frisrer r spn=) Men visst, kan hnda att de inte diggar matte....
Citera
2003-11-29, 03:37
Medlem
Vilsens avatar
G hem till din mattelrare, de knner sig mindre bundna till regler nr de r borta frn skolans vggar.
Sen tar du fram cashen, det kan tnkas att det krvs stora summor fr att f en hederlig lrare att vika men sg inte att det inte gr.
Vi snackar mer n 500 nu allts.
r han bg kanske du kan gra lite tjnster t honom.
Det hr systemet funkar i alla mnen och r vattenttt, men dyrt som fan.
Att f nn sno en kopia av provet r svrt och det r ltt att ka fast. d fr du IG p provet.
Men annars kan man ju plugga, ta nn passande drog etc..
Citera
2003-12-01, 12:59
Medlem
Franss avatar
Finns det nn bra drog?:P
Citera
2003-12-01, 13:28
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frans
Finns det nn bra drog?:P

Amfetamin.
Citera
2003-12-01, 14:28
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
mao ska man nog inte ta det alldeles fr givet att blivande frisrer r spn=)

Va p fest frra helgen med ett lass blivande frisrer, och jo, du kan ta fr givet att de flesta r spn...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in